Ga naar het forum
What would you choo...

Meldingen
Alles wissen

What would you choose?

36 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,681 Weergaven
blowkonijn

Unlimited drugs...... :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

lolled :D

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

lolled :D Tja, meer hebbie toch niet nodig? :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Kan iemand me uitleggen wat het nut nou precies is van die 18 jarige? Je krijgt een mens die permanent bij je in de buurt is, die blijkbaar puur daar is voor sexueel genot, en die dat blijkbaar gewillig doorstaat. Dat kan toch nooit leuk zijn?

Het klinkt alsof er van je verwacht wordt dat je haar reïficeert. Dat lijkt me dus echt verschrikkelijk, een echt mens te moeten vernederen tot niks anders dan een gebruiksobject. Hoe kan dat, dat mijn ergste nachtmerrie voor velen van jullie een fantasie lijkt?

Geen fantasie. Puur noodzakelijk. Als je serieus denkt dat je 10 jaar lang het kan doen met artsen als het enige menselijke contact dan onderschat je hoe snel je gek wordt. Je hoeft niet eens met haar te neuken. Je moet het zien als een optie.

Je zit hier een beetje jezelf te levellen. Zo ingewikkeld hoort het niet te zijn. We gaan er hier even vanuit dat het meiske maar al te graag wil neuken met je (al is dat niet zo in het begin, na 6 maanden isolement veranderd dat hoe dan ook). Anders werd ze wel beschreven als privé prostituee. 10 jaar is een lange tijd om zonder het andere geslacht te zitten. 1-2 jaar red je misschien, maar 10 jaar niet.

Ik zou liever een lelijk meisje nemen voor 9 punten, die optie zou er echt moeten zijn.

Maar ja, dan maar het spel breken:
6 Desktop computer
16 internet
7 money up front + stock market
3 cell phone 1x per week
2 garden + greenhouse
1 Gun met 3 kogels
35 punten (5mil)

Ik krijg de 5mil meteen, vervolgens wacht ik een week en dan bel ik met de mobiele telefoon de hulpdiensten en zeg dat ik ergens in een kelder zit opgesloten en dan ze dmv GPS me kunnen traceren dankzij de mobiele telefoon. Beetje krap eten met enkel een tuintje, maar ik schat dat ik maximaal 2 weken vastzit en met 5mil naar buiten loop. Ik neem tevens aan dat voor de stock market ik de computer + internet nodig heb, anders zou ik een kitten nemen (die kan ik toch meenemen als ik "gered" word?), skylight, keuken ipv garden en nog wat dingetjes. Gun heb ik altijd al willen hebben, en om nou helemaal naar het oostblok te rijden is ook weer te veel van het goede.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Ik krijg de 5mil meteen, vervolgens wacht ik een week en dan bel ik met de mobiele telefoon de hulpdiensten en zeg dat ik ergens in een kelder zit opgesloten en dan ze dmv GPS me kunnen traceren dankzij de mobiele telefoon. Beetje krap eten met enkel een tuintje, maar ik schat dat ik maximaal 2 weken vastzit en met 5mil naar buiten loop. Ik neem tevens aan dat voor de stock market ik de computer + internet nodig heb, anders zou ik een kitten nemen (die kan ik toch meenemen als ik "gered" word?), skylight, keuken ipv garden en nog wat dingetjes. Gun heb ik altijd al willen hebben, en om nou helemaal naar het oostblok te rijden is ook weer te veel van het goede.

Helaas pindakaas!
Wat is je plan B?

Beantwoorden
Citeren
Anraxas

18y old, garden, skylight, pool table, library, radio = 29 en hopen dat ik voor het laatste puntje nog condooms erbij kan krijgen.

18y old: menselijk contact hebt ge nodig en tof gedacht dat er eens een 18jarige is die wel seks met mij wil :facepalm:

garden: voor moestuintje, mss wa kippetjes als ik die kan meesmokkelen

skylight: zonder zonlicht gaat het niet zo goed gaan in mijn moestuintje denk ik

library: massas strips :pokerface:

radio: da ik toch naar iets anders kan luisteren als de 18jarige weer moeilijk begint te doen

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Helaas pindakaas!
Wat is je plan B?

Dat verzin je ter plekke. Staat toch niks?

Verder is het voor 10mil niet te doen. Alle essentiële must-haves is bij elkaar 27 punten. Dan heb je 0,0 luxe (lol at de mensen die het zonder zeep en arts willen doen, ga je dood aan sepsis na 9 jaar omdat je gevallen bent in je tuintje). Met 35 punten kan je voor 5mil nog net je niet totaal dood vervelen.

Beantwoorden
Citeren

Ik koop mij 40 points en koop er 40 guns w 3 bullets mee.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Helaas pindakaas!
Wat is je plan B?

Dat verzin je ter plekke. Staat toch niks?

Klopt :coolface:

Gewoon benieuwd naar je alternatief als dit wel zo zou zijn :)

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Je kan dus nooit pokeren? Want daarvoor moet je de client van je room downloaden. Zit het bij games, dan heb je alsnog internet nodig om te spelen. Anders ging ik gewoon voor $5M en de andere $5M bij elkaar grinden _grin:

Heb nu:

full kitchen 6
skylight 2
pool table 1
library 4
hygiëne+jacuzzi 3
medical care 2
garden 2

Dan nog 10 punten over voor $10M, dus dat zou desktop+games (=10 punten) of tv+series-pooltafel (=10 punten) kunnen zijn.

Enige probleem is dan dat je 10 jaar lang in je uppie daar zit, alleen een dokter die naar je omkijkt als je ziek bent.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Tja, als ik jullie was zou ik bij die 18-jarige maar condooms of de pil erbij vragen, anders zit je na een aantal jaren met 6-10 kids in dat hokkie :D

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Full kitchen
18 year old
Library
skylight.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Tja, als ik jullie was zou ik bij die 18-jarige maar condooms of de pil erbij vragen, anders zit je na een aantal jaren met 6-10 kids in dat hokkie :D
Komt je bekend voor? :D :D

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Dat hokkie niet, nee :P

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Unlimited drugs en dan uiteraard ook die neukgrage sloerie voor als je hard gaat op de g :P

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Kan ik voor de laaste 7 dan iets met techno en Funktion One krijgen?

Beantwoorden
Citeren