Hihi. ![]()
Ik win een ticket voor de 750k GTD. HEM gaat er al onmiddelijk vanuit dat ik heel de prize pool ship :D.

Hihi. ![]()
Ik win een ticket voor de 750k GTD. HEM gaat er al onmiddelijk vanuit dat ik heel de prize pool ship :D.

Hahahahah, wel vaag, al hoorde ik van iemand anders ook al dat ie last heeft van HEM, dat ie raar doet.
Bij mij doet ie ook vreemd sinds paar dagen, toeval??
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Hihi.
aan jou om te bewijzen dat je zijn vertrouwen niet beschaamd
Dit wil zeggen dat HEM ergens deelt door nul. Database verwijderen en opnieuw importeren.
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Dit wil zeggen dat HEM ergens deelt door nul. Database verwijderen en opnieuw importeren.
zou dat geen "oneindig" grote getallen geven?
iig is de 750k een rond getal en caro weet zelfs waar het vandaan komt, dus lijkt me geen deling door 0 ![]()
wel geinig dat je niet gewoon eerste plek haalt, maar eerste, tweede, derde, en gewoon de hele prijzenpoel
Fout zal eerder liggen bij FT, die een fout doorgaven in het bestandje dat HEM leest.
Ze hadden wss ipv prize 216$, geschreven dat de prijs 750 000$ (ticket) is.
Dus zo ingewikkeld is het idd allemaal niet. Ik heb het gwn handmatig veranderd naar de prijs van het ticket.
Ik heb wel het gevoel dat ik hem nu moet spelen :P.