Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] elephant

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
377 Weergaven

Na vele keren proberen... 3x hergeinstalleerd kreeg ik nog steeds geen hud aan mijn tafel te zien, ookal werkte alles in elephant zelf.. Nu elephant nog eens eraf gegooid en er terug opgezet kreeg ik steeds de melding: Er kon geen verbinding met de databaseserver worden gemaakt!
Verdere informatie:
Failed to establish a connection to 127 0 0 1.

het begint frusterend te worden...
Kan iemand mij eens duidelijk maken wat ik fout doe??

AUB help mij...

Eindelijk 1000 psp punten een goed bankroll en dringend nood aan poker software...

Alvast bedankt

8 reacties

PostgreSQL8 of zoiets helemaal van harde schijf verwijderen.(Echt elk stukje daarvan) Elephant volgens mij ook(weet ik niet zeker) en helemaal opnieuw beginnen. Elephant downloaden, database aanmaken dan geeft ie aan opnieuw PostgreSQL dowmloaden/installeren. je kunt er wat over vinden op het engelse forum.

dat heb ik gedaan...althans ik vind niks meer van postgreSQ8.
Waar zou dat nog staan dan?
Ik heb het al eens bij zoeken ingevoerd maar daar vind hij niks van.

Suggesties steeds welkom...

Alvast bedankt

Groeten

PRPS

Oorspronkelijk gepost door PRPS

Alvast bedankt

Groeten

PRPS

Hey PRPS,

Op deze pagina onder punt 2,2 staat een link naar een programmatje genaamd "Remove_PostgreSQL_Total". Deze zou alles automatisch moeten verwijderen. :)

Oorspronkelijk gepost door PRPS

Alvast bedankt

Groeten

PRPS

Ik heb dit gedaan. Op XP
Configuratiescherm>software>programmas wizigen/verwijderen>PostgreSQL verwijderen

en dan op
Deze computer>jouw lokale schijf waar je op doownload>Program Files>Postgre gewoon handmatig verwijderen.
(Map)
Daarna deed elephant het bij mij.

Na tientallen keren alles te verwijderen en nog eens en nog eens nog steeds het zelfde verhaal: Failed to establish a connection to 127 0 0 1.

Er staat niks meer op mijn computer van elephant, wanneer ik download (opnieuw) vraagt hij om een nieuwe database aan te maken en de naam van de vorige keren staat er nog steeds... ik vind nergens niks meer terug van postgre of database of elephant...

Ten einde raad!!

Kameraad van mij heeft hetzelfde aan de hand.

Het programma iom postgre te verxijderen, wanneer ik dit probeer te openen sturen ze me door voor een online registration ergens voor iets wat volgens mij niet relevant is voor postgre te verwijderen en bovendien moet ik da nog betalen ook nog.

Ik ga het stilletjes opgeven of mss als ik ooit een nieuwe laptopp aanschaf...
Tenzij iemand mij kan helpen???

Toch al bedankt voor de vorige reacties...

Groeten

een gefrustreerde PRPS die zijn pokercarriere in de mist ziet gaan

Dat is raar met dat PostgreSQL(van dat betalen en er niet af kunnen halen) want dat moet er echt af. Want als je het er weer opzet via elephant (gratis)vraagt het programma volgens mij om een database aan te maken + password die je dan bij het downloaden van Elephant zelf op het einde moet invullen om connectie te maken met de databaseserver.

Ik heb maar 1 probleem en dat is dat er nergens nog iets te vinden is van postgre...
Ik heb het zelfs al met systeemherstel geprobeerd maar tevergeefs.

Als ik alles er af gooi en elephant terug probeer op te zetten staat mijn naam er al met het oude paswoord.

Postgre moet weg maar waar staat dit vervelend ding???

Groeten

Ik geef nie op...

PRPS

Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik kan het altijd geven:

https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=24647&page=1