Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Equilab

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
2,050 Weergaven
anouk80

Had hem gedownload en kreeg meteen een bericht van pokerstars dat het niet mocht.
Wat is jullie ervaring met PS en nu lijkt het me al helemaal niet meer verstandig om PT4 of iets gelijks te gaan gebruiken.

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Supermoderator
Zeezout

Je mag EL niet gebruiken terwijl je Stars open hebt.

Je kunt er wel naderhand je handhistory mee checken ;)

PT en HM2 zijn echter gewoon toegestaan :)

Beantwoorden
Citeren
anouk80

Ah dat is dan toch nog goed nieuws! Dan ga ik me er maar eens in verdiepen alvorens ik ga beginnen met real money:D
Bedankt voor de info

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Het is wel zo dat steeds meer andere pokersites, zoals partypoker, een HUD niet meer toestaan, dus check even of je op sites speelt waar het wel en niet mag. Op Stars mag je (nog) gewoon met een HUD spelen (zoals HM2 of PT).

Beantwoorden
Citeren
anouk80

en zou je mij HM2 of PT4 aanraden ofwel wat is het makkelijkst te begrijpen en te hanteren voor iemand die er nog geen ervaring mee heeft?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Zal om het even zijn. Ik zou sowieso eerst de basis van het pokerspel goed leren voor ik aan een tool, zoals HM2 of PT4 zal beginnen.

Beantwoorden
Citeren
anouk80

Pokeren doe ik al wat jaartjes maar nooit met hulp middelen gespeeld.
Ook al veel gelezen ,maar de kunst is natuurlijk om de theorie in de praktijk toe te passen en dat valt niet altijd mee.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Nja, eigenlijk heb je er alleen iets aan wanneer je iets hogere limieten speelt.

HUD kan ook tegen je werken, wanneer je er niet goed mee om kunt gaan. Volgens mij zijn er ook wel wat video's over te vinden in de videosectie, maar ik weet niet of die ook voor brons te kijken zijn.

Beantwoorden
Citeren
wilco2501

He Anouk hoe is het met je? speel je nog steeds of ben je weer opnieuw begonnen?

Beantwoorden
Citeren
wilco2501

He Anouk hoe is het speel je nog steeds? gr Wilco

Beantwoorden
Citeren