Ga naar het forum
Hulp nodig met HEM2

Meldingen
Alles wissen

Hulp nodig met HEM2

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
582 Weergaven

Beste pokervrienden,

Is er iemand hier die mij via bijvoorbeeld Teamviewer en/of join.me mij even weg wijs kan maken in HEM 2?

Ik snap er namelijk geen sikkepit van, ik heb het programma net nieuw gekocht, maar het lijkt simpelweg niet te werken. Ik heb al gelezen dat het waarschijnlijk met de invoer te maken heeft, maar ik heb simpelweg te weinig verstand van computers om dit te kunnen oplossen.

Er verschijnt geen HUD als ik aan het pokeren ben, er staat wel : Hands importing en ik zie .txt bestandjes verschijnen in de map waar mijn hh worden opgeslagen. Er wordt alleen niet veel mee gedaan, dat is het probleem een beetje.

Alvast hartelijk dank voor jullie antwoord. Indien niemand zin heeft om dit even voor mij op te lossen, wat begrijpelijk zou zijn, ben ik zeker bereid enkele print screentjes te maken hoor!

Groetjes

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987

Sla je handgeschiedenis wel op in het Engels?
Verder is het handig om te weten op welke pokerclients je speelt?
Als jet liever via join.me wilt oplossen kun je het beste een PM sturen.

Beantwoorden
Citeren

Hoi,

bedankt voor je antwoord! De pokerclient waarop ik speel is Pokerstars en ik sla mijn handen op in het Engels. Ik heb bij het aantal dagen dat de hand wordt opgeslagen overigens 9999 staan, ik weet niet of dat goed is?

Met vriendelijke groet

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat lijkt me prima. Heb je PM inmiddels beantwoord.

Edit: Het probleem via skype afgehandeld. Het probleem was dat de map waar de handen opgeslagen werden via PokerStars niet overeenkwam met de info in HM2, zodat HM2 de handen van Pokerstars niet kon vinden.

Beantwoorden
Citeren