Ga naar het forum
licentie code eleph...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] licentie code elephant

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
267 Weergaven
DOyouDARE

ejj all,
vraagje ik heb de licentie vrij gespeeld maar als ik de code wil invullen op pokerstrategy zie ik niet het veld waar ik het in moet vullen onder staat wel een grijs veld met software licentie maar voor de rest niks eronder weet 1 van jullie misschien wat ik moet doen?

4 reacties

Hey DOyouDARE,

Heb je nu nog een werkende trial van Elephant, met alle functies nog beschikbaar? Of moest je al terug naar de beginners-versie met beperkte mogelijkheden? Kan me zo voorstellen dat je die code pas weer gemakkelijk kunt invullen wanneer het programma behoefte heeft aan de licensie, dus na de trialperiode.

Als je de trial al doorlopen hebt, dan heb ik niks gezegd, en zoeken we door naar een andere oplossing. :)

DOyouDARE

ejj Xpload1989,
mn trial loopt nog 5 dagen door met volle opties(functies) dus hij is nog niet verlopen.
btw mijn machinecode kan ik zien in elephant maar op pokerstrategy zie ik het veld niet ervoor.
bedankt voor je reply iig

pieter80

de machiene code vindt je in elephant.

klik op de rode olifant linkssboven >> help >> licentiesleutel in voeren.

ga naar PS website. ga naar home >> instellingen (tabblad) skroll helemaal naar beneden vul daar de machinecode in.

genereer daar een sleutel en deze vul je weer in bij elephant (rode olifant linkssboven >> help >> licentiesleutel in voeren.)

klaar

DOyouDARE

even een update,

alles is goed nu,
het veld waar je je code moet invullen is er nu wel waar er eerst niks te zien was.
dus voor alle andere met het zelfde probleem je zult even geduld moeten hebben.
iets meer als ik :f_biggrin:

bedankt Xpload1989 voor je reactie.

grtz