net had ik een update van windows 10.
pc weer herstart, druk op HM2.
krijg ik in beeld: Wilt u toestaan dat deze app van een onbekende uitgever wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt?.
druk ik ja: dan net of ie gaat laden.
Krijg ik groot ? A valid license for Holdem Manager 2 was not found. Do you have a license code ? Ja/nee
Druk op ja, krijg ik license code in beeld en die klopt ook. druk dus op ok.
Krijg ik kruis in beeld met de tekst: No activations left for this license code. enige wat kan is op ok drukken dus doe ik dat.
Dan een groot uitroepteken ! Holdem Manager 2 will now exit. enige wat ik kan drukken is ok. dus en hij sluit weer af.
Werk zelf niet met 10, dus ik vrees dat ik je niet kan helpen. Hopelijk krijg ik met 7 of 8 niet hetzelfde probleem...
Hey Jeroen.
Weet niet of het aan Windows 10 ligt maar ik heb daar ook wel eens last van gehad.
In deze thread op het HEM forum vind je info over hoe je dit op kunt lossen.
Bij mij werkte dit dus hoop / denk ook voor jou.
mvg pcbeem ♠_cool:
Was bij mij ook.
Ik ben naar mijn account gegaan op de website van HM2 en heb alle profiles gereset en nu werkt hij weer fijn.
heeft iedereen een account op de site van hm2 dan ben daar nog nooit op geweest en als je dan reset ben je dan niet al je handen kwijt ?
Bij mij was dit niet het geval, maar iedereen heeft ook een cloud-database. Dat moet je natuurlijk wel ingesteld hebben. Dan kan je de handen recupereren.
Geen idee of ik dat ooit heb ingesteld ![]()
Overigens kun je in ieder geval bij Stars je hele HH opvragen. Is wel een werk, maar dan heb je ook alles weer.
Inderdaad, want het heeft niks met elkaar te maken.
Aangezien je database op je computer staat en niet op 1 of andere cloud.
Ik heb deze thread nog even naar de software & pokertools verplaatst.
Daar zullen denk ik eerder mensen kijken die eventueel een vergelijkbaar probleem hebben.