Ik heb een oude laptop weggeven aan een vriend. Probleem is dat om xp in te komen er een wachtwoord gevraagd wordt. Een letter die daar voor nodig is doet het niet meer. Hoe kan ik deze vraag om het wachtwoord uitschakelen? Is volgens mij bedoelt voor als je met meer mensen op dezelfde laptop werkt. Iemand die weet hoe je dit oplost? Had zelf al in Bios gekeken maar mss niet goed.
Meldingen
Alles wissen
Software & pokertools
5
Gebruikers
0
Reacties
812
Weergaven
4 reacties
Supermoderator
Thnx, dit had ik ook gezien. Moet proberen in te loggen als gast, maar zie die optie niet staan. Kan ook in de veilige modus administrator verander geloof ik.
Tips blijven welkom.
gebruik een boot CD zoals Hirens en gebruik één van de progjes om de wachtwoorden te omzeilen.
Ik denk dat "konboot" u toelaat om met gelijk welk profiel in te loggen zonder wachtwoord.
Eens ingelogd kun je het paswoord dan zelf veranderen of verwijderen.
Er zijn ook andere progjes op de hirens CD die wachtwoorden gewoon volledig verwijderen maar jammer genoeg moet ik u de naam verschuldigd blijven
Bedankt voor de hulp, is inmiddels gelukt en gelijk maar helemaal verwijdert, is al een oud beestje maar nog goed te gebruiken door degene die hem krijgt.