Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

CL Stream

21 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
5,360 Weergaven

Heyo,

Iemand deftige stream voor me? :$

Beantwoorden
Citeren
20 reacties
Sokzel

TV VENT GEEZ KENNE ZE DA IN BELGIELAND

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
TV VENT GEEZ KENNE ZE DA IN BELGIELAND

kzit op kot jonge =(

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Mag niet he. Forumregels enzo

Beantwoorden
Citeren

tis al in orde :) gwn 2be stream (y)

come on atletico!

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92

Go chelsea!

Beantwoorden
Citeren

kutchelsea... schande!

Volgende week 0-0 all the way en penalties..

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
Go chelsea!

Da meende nie

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
Go chelsea!

Da meende nie

+1

Chelsea formation: 10-0-0 :tongue:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik verwacht dat Chelsea thuis wel wat aanvallender zal spelen, want zij moeten winnen om door te gaan zonder het op penalty's te laten aankomen. Ook hebben zij een probleem als Atletico Madrid 1x zal scoren bij een verdedigende tactiek, want dan moeten zij minimaal 2x scoren.

Vanavond verwacht ik een leuke wedstrijd tussen Real Madrid en Bayern München dat beide teams kunnen winnen denk ik.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch

Ik denk dat Chelsea thuis precies hetzelfde zal spelen, het is de dood van het voetbal, zo'n muur optrekken rond de zestien en er dan maar het beste van hopen.

Gelukkig zijn er altijd nog de scheidsrechterlijke dwalingen, dat houdt de kijkcijfers hoog.

O ja, die twee coaches, als je niet zou weten wie het zijn zou je denken dat ze op de longstay van een TBS-kliniek zitten.

Beantwoorden
Citeren

Vond die match wel nog redelijk spectaculair tbh ondanks er geen goals gevallen zijn... Nog altijd 10x zo mooi dan matchen in de Belgische competitie :P

Beantwoorden
Citeren
Palandro

Belgisch voetbal is niet om aan te gluren. Niet dat we in Nederland heel erg verwend worden, maar het is minder dramatisch als bij onze zuiderburen!

Edit: Wel jammer dat Chelsea met zo'n tactiek een wedstrijd ingaat.

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92

Waarom moeten ze dan superaanvallend de wedstrijd in gaan vervolgens wellicht 3-0 verliezen en het is over???
Hun doel was uit zo min mogelijk tegen doelpunten krijgen en dat is ze goed gelukt. Nu kunnen ze het thuis afmaken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dan zal Chelsea wel uit een ander vaatje moeten tappen dan afgelopen dinsdag, maar we zullen zien wat het volgende week wordt.

Bayern Munchen kan thuis ook flink aan de bak om de uit-nederlaag weg te poetsen, maar dat is in principe nog wel te doen. Al moeten ze bij een tegengoal al 3x scoren om door te gaan.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

ez game real

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

FC Bayern viel me behoorlijk tegen gisteravond.
Hopelijk wint Atletico Madrid vanavond van Chelsea en krijgen we een mooie finale tussen 2 ploegen uit Madrid.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

waar atletico wint en die homo rood krijgt.

Al zou mourinho vs real madrid ook een mooi affiche zijn, al gun ik real dan een 10-0 overwinning

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
FC Bayern viel me behoorlijk tegen gisteravond.
Hopelijk wint Atletico Madrid vanavond van Chelsea en krijgen we een mooie finale tussen 2 ploegen uit Madrid.

Een wel verdiende +1 voor SDK :D

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion

gewoon op de site van 2be

Beantwoorden
Citeren