Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

goededag

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
520 Weergaven

Hallo pokerspelrs ik ben 28 jaar.

speel al aantal jaren poker maar speel nu sinds een jaar erg actief.
probeer zoveel mogelijk te lezen en video's te kijken. wordt sinds decemberl gebackt op pokerstars. voor degene die niet weten wat backing inhoud. houd in dat je voor andere mensen speelt en de winst verdeeld en het verlies bouw je op en bij een cash wordt die eerst betaalt.
heb een SNG roll en mtt kan ik een lijstje doorgeven.

zie dat jullie veel coaching video's aanbieden en dat spreekt me erg aan. eerst de gratis coaching bekijken en ben ook bereid ervoor te betalen. Zie dat je meer mogelijkheden krijgt op de site dmv hogere statussen. Is me alleen nog niet echt duidelijk hoe je die krijgt. Ook via ffp op stars dat eerst proberen aan te zetten vandaag.

groetjes afckiefte

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo afckiefte

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Welke SNG's speel je zoal voor je backing?
Misschien dat je gebruik kunt maken van onze Handdiscussies - Sit and Go sectie door daar handen te posten en zelf feedback te geven. Daar kun je veel van leren.

Je kunt bij Mijn Strategypoints precies alle informatie vinden over je status en bij welke pokerrooms je allemaal StategyPoints verdient.

Mocht je nog bepaalde vragen hebben hoor ik het graag en ik wens je een fijne tijd op het forum.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

Oke zal de topic hand discussie sit en go even bekijken. Speel de 1,50 6 en 9 mans. En mtt voornamelijk big 3,3 t/m 16,50 en sommige pko vorige week ft 3,3 helaas 9e verder nog geen spectaculaire prijzen. Wel vraagje over de coaching video's die te volgen zijn. Kunnen deze ook gedownload worden op USB als je ze gemist hebt. Ben voor me werk soms paar weken weg.

Mvg

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Er worden regelmatig coachings opgenomen en die kun je vaak na een week terugkijken in de videosectie en kun je altijd later terugkijken. Via een USB stick kun je geen video's downloaden.

Beantwoorden
Citeren

Oke bedankt. Heb ik nog een vraagje weet even niet in welke topic dit zo snel moet zette. Heb me gister aangemeld via pokerstrategy bij William Hill geregistreerd en storting van 100 gedaan met eerste stortings bonus met jullie code erbij . Ik wil hier spelen voor de punten voor de site. Nou moest ik me account naam invullen. Op William Hill moest ok een account naam aanmaken maar ook nog een naam voor aan de pokertafel. Welke moet ik invullen om jn aanmerking te komen voor de strategy points. Ik wacht even met spelen want wil zeker weten dat het nu goed gaat voor de points.

Mvg

Beantwoorden
Citeren