Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hoi.

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
449 Weergaven
batsie85

Hallo,

Ik ben sander, 30 jaar oud en heb een pokerhobby:f_biggrin:

Ik ben onlangs sng 9 man turbo gaan spelen en heb het plezier in het spelletje terug gevonden.
Ik poker nu ongeveer 10 jaar en heb veel mtt en cash gespeeld . 5 jaar geleden won ik 2 toernooien en dacht dat ik de nieuwe phil ivey was.
Ik heb een groot deel van het geld in een korte tijd er door heen gejast. Ik dacht wel hoe het allemaal moest en ik werd steeds meer een vis. Toen het allemaal niet wou vlotten ben ik cash gaan spelen en dat ging redelijk, maar het gewonnen geld ging er op een zaterdagavond er weer door, omdat ik mtt ging spelen.

Ik ben nu 2 jaar het spelletje aan het bestuderen , heb 6 boeken gelezen en veel video's bekeken . Ook heb ik vaak handen gepost op een andere forum, maar die is nu gesloten.
Vandaar dat ik me nu hier verder wil ontwikkelen.

Ik wil elke week minimaal 1 hand posten en hoop op mooi discussies.
Dit is mijn verhaal ,
vriendelijke poker groet sander

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Sander

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Leuk dat je hebt voorgesteld. Ben benieuwd naar de handjes die je de komende tijd op onze Handdiscussies - Sit and Go board zult plaatsen en dat we jouw nog verder kunnen helpen.

Mocht je het nog niet doen lijkt me het niet verkeerd om elke woensdag de Engelse SNG coaching van Collin Moshman te volgen. Daar kun je ook veel van leren.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
FrustU

Dat was zeker op nederpoker? De site die nu gesloten is..

Beantwoorden
Citeren
batsie85

@ FrustU, ja dat is inderdaad nederpoker. Heb je er ook gezeten?

@SDK1987, Ik ga collin op woensdag zeker volgen. Ben nu ook met zijn boek bezig en daar haal ik al veel informatie uit.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is mooi om te horen. Ik heb je hand ook al beantwoord en ben benieuwd of er meer mensen op reageren.

Beantwoorden
Citeren
batsie85

Ik zag het, top!. Heb je hier een vaste groep die handen plaatsen en reageren?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Meestal wel als er al iemand een hand post. Dus je zou weer wat actie kunnen veroorzaken.

Beantwoorden
Citeren