Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hoi

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
536 Weergaven

Waarschijnlijk heb ik de verkeerde pokerroom ingevoerd en ik krijg hem niet geüpdatet ik heb pokerstars mijn username geüpdatet maar blijkt nog steeds partypoker weet iemand hier hoe dat komt?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Dylano999

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Dit klinkt wel heel vreemd in mijn oren, maar je kunt gewoon bij de PokerStars instructies je nickname updaten als die verkeerd is.

Mocht het echt niet handmatig lukken kun je altijd een ticket naar onze klantenservice sturen en dan kunnen ze jouw verder helpen. Aangezien ik dat niet voor je kan aanpassen.

Ik neem aan dat het zo duidelijk is, maar mocht je toch nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

Hallo SDK1987

Ik bedoelde niet zo
Waarschijnelijk staat er nog steeds dat ik een partypoker account heb, maar dat is niet zo. Ik kan mijn Partypokerusername niet veranderen, want ik wil mijn username weglaten. Maar ik kan mijn username niet updaten.
Ik heb eigenlijk alleen pokerstars, want daar wil ik mijn gratis geld hebben.

Dylano999

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Klinkt logisch. Al zou dat in de loop van de tijd wel moeten lukken, omdat die nickname niet tracked zal zijn.
Al kun je dat ook door onze klantenservice weg kunnen halen.

Denk er trouwens wel om dat je d.m.v. de instructies de PokerStars account moet hebben aangemaakt.
Aangezien het achteraf niet kan en op PokerStars krijg je alleen gratis geld als je een storting maakt van minimaal $20 met de depositcode FREE20.

Beantwoorden
Citeren