Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Holaaa

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
903 Weergaven

Hey mensen,

Mijn naam is Kay ik poker al enkele jaren met ups and downs. Al enkele keren aangename MTT uitslagen gehad. Maar ik merk dat ik in het algemeen toch een onconstante speler ben:f_ugly: houd bijv geen rekening met bankroll management etc. Ik hoop via pokerstrategy wat meer stabiliteit in mijn spel te brengen en natuurlijk in contact te komen met mede pokeraars. Ik wil graag beginnen met SNG's met lage buy in, kijken of deze op termijn ownbaar zijn.

Verder vroeg ik me af of er ook mogelijkheden zijn tot staking of coaching binnen een groep met gebruik van lage buy in games.

Groeten Isgoth

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Kay

Welkom op het PokerStrategy forum.

Welke soort SNG's ben je van plan te spelen? Aangezien er een heleboel verschillende varianten zijn.
Verder geeft Collin Moshman elke woensdagavond om 21.00 Engelse SNG-coaching. Ik denk dat je daar veel aan kunt hebben. Al is het over het algemeen wat meer geschikt voor de wat gevorderde spelers vind ik.

Je kunt binnen het forum alleen een staking aangaan als je aan de https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=77334&page=1 voldoet en dat zal voor jouw nog minimaal een half jaar duren voor dat het geval is.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

Hey SDK,

Bedankt voor je bericht. Ik ben van plan om single table (9 man) SNG's te gaan spelen (om te beginnen). Ik had nog wat rondgekeken op het forum en idd al dingen gevonden van staking en coaching. Ik ga me de komende weken dan eerst wat verder inlezen en hopen dat ik het daarna bij kan houden op woensdag avond.

Gr Isgoth

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Voor 9 mans SNG's raad ik je aan om minimaal 50 buy-inns aan te houden.
Dan begin je in ieder geval goed qua bankrollmanagement.
Verder lijkt me het niet verkeerd om handen waar je twijfel over hebt ze te posten op open forum voor handdiscussies, zodat je feedback krijgt van forumgenoten.
Mocht je niet precies weten hoe je een hand moet posten kun je altijd de thread https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=417677#post417677 raadplegen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

welcome Kay,

Ik speel zelden sng maar lees genoeg van anderen, en dus moet wss zoals iedere variant mits genoeg tijd en studeerwerk ownbaar zijn :). Ik denk ook wel dat je nog eventjes te gaan hebt voor je staking kan krijgen :).
Ik hoop wel dat je slaagt in je opzet en stabiliteit in je spel krijgt en nog vele mooie uitslagen mag boeken!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Holaaa :badteeth:,

Yup zorg eerst dat je de fouten uit je spel haalt, stabieler wordt en misschien nog wel het belangrijkste wat bekender op het forum en dan moet het goedkomen _love:.

Beantwoorden
Citeren