Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

New player

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
559 Weergaven

Beste mensen,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Nick en ben 26 jaar oud en speel nu zo’n 8 jaar online poker en heb hier en daar ook al wel eens een live event gespeeld. Onder andere estrellas poker tour en 2 maanden geleden nog het small ball event in Venlo. Verder houd ik me voornamelijk bezig met allerlei verschillende games. 6-max hyper turbo sng’s, cashgames & tourneys (low & mid stakes). Nou ben ik ondertussen alweer 2,3 maanden op rij wat intensiever met poker bezig en ook met name met het analyseren van handen, kijken op Twitch naar andere spelers en het lezen van een poker boek van Chris Moorman. Nou merk ik dat mijn game echt met sprongen vooruit is gegaan naar mate ik me eigen steeds meer heb verdiep in het spel. Ik heb echt voortaan het gevoel dat ik steeds meer een edge heb op de gemiddelde speler alleen zou ik graag mijn game nog verder willen laten groeien omdat het momenteel uitblijft met de resultaten. Ik kom regelmatig bij de laatste 2/3 tafels en dan bust ik op een super zure manier. Het kan dus niet lang meer duren voordat ik een goed resultaat ga neerzetten wat ik dus ook echt nodig heb om mijn vertrouwen een boost te geven, evenals mijn motivatie en inzet van de afgelopen tijd. Ik hoop dat jullie me dat extra zetje in de rug kunnen geven en dat ik hier een hoop kan opsteken. Want er valt nog zoveel te leren!!

Groetjes

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Supermoderator
Zeezout

Hey Nick! Welkom :)

Ik denk dat je veel kunt hebben aan de live-coachings over SNG en MTT en de video's die daarvan worden gemaakt. Zeker de moeite waard om daar wat tijd voor te nemen :)

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hallo Nick

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren