Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Dus.Ben heel thuis aangekomen, dat vind ik al heel wat
![]()
Ik ook, had er vanmorgen een hard hoofd in
![]()
Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Geef ons wat verhalen![]()
Wordt aan gewerkt
Foto's en video's zijn er ook gemaakt, en die zullen in de loop van de tijd wel verschijnen. Ben zelf nog even bezig met een verslag van het geheel![]()
Inderdaad een superleuk event, nou ja, het feesten heb ik gemist, maar het flowfallen (veel riden was er voor mij niet bij) en de BBQ waren echt leuk en gezellig!!!
Ik vond het echt fijn om eens kennis te maken met alle nicks waarvan je normaal enkel de icoontjes ziet.
Oorspronkelijk gepost door darko163
Inderdaad een superleuk event, nou ja, het feesten heb ik gemist, maar het flowfallen (veel riden was er voor mij niet bij) en de BBQ waren echt leuk en gezellig!!!Ik vond het echt fijn om eens kennis te maken met alle nicks waarvan je normaal enkel de icoontjes ziet.
Hey Darko! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Je hebt inderdaad maar een gedeelte van het event meegemaakt, maar zoals je al zegt is het kennismaken met een aantal prominenten gezichten binnen de community toch wel erg leuk. Vond het ook leuk om jou eens in real life te zien
We horen normaal alleen je stem in de video's die je dubt.
Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Geef ons wat verhalen![]()
Alright, bij deze een link naar mijn persoonlijke VIP Event verslag!
Xpload1989's verslag van het VIP event in Rotterdam!
Dus.Ben heel thuis aangekomen, dat vind ik al heel wat
![]()
Heb je een doggybag gevraagd voor de boterham, of heb je hem toch nog opgekregen? ♠_biggrin:
Er komen zo een aantal foto's aan!
Een paar foto's van de BBQ in het beachhouse en het feest in de Baja Beach Club: (Vanwege de wateroverlast zijn er geen foto's van het flowboarden, maar binnenkort komt daarvan genoeg beeldmateriaal ♠_biggrin: )
Eet smakelijk...De pitchers met bier zijn niet zichtbaar, omdat deze altijd al leeg en opgehaald waren voordat het op tafel gezet kon worden ♠_evil:

Verzamelen voor het hotel

In Da Club:

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Lol rogieraments @ laatste plaatje![]()
You haven't seen anything yet ♠_mad:
lololvalt me nog heel erg mee op deze foto's dan, nu nog de rest zien
![]()
Zie het VIP-forum voor een uitgebreidere collectie ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Zie het VIP-forum voor een uitgebreidere collectie ♠_cool:
Oh jesus HAHAHAHA