Ga naar het forum
Hulp nodig met het ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hulp nodig met het maken van notes

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
703 Weergaven

Heya,

Zoals je in mijn HU4ROLLZ post hebt kunnen zien, is een van mn doelen om notes te verbeteren.
Over het artikel "hoe playernotes je reads verbeteren" heb ik een aantal vragen en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Om notes te maken, zal ik tot op de letter dit artikel gebruiken. Echter, het board deel van de verschillende streets is mij niet geheel duidelijk (misschien heeft het artikel een kleine update nodig).

*Hoe noteer je het het verschil tussen 1 of 2 kaarten in villains hand als hij de flush hit?
Bijv: het verschil tussen ATs hit QKJss vs ATo heeft een FD op QKJss vs ATo heeft helemaal niks aan flush draws op QKJss.
Zowel het gevaar van een flush draw op het board (die villain niet heeft, maar wij als hero in zijn ogen wellicht wel hebben) of dat de villain al dan niet een FD heeft is van belang lijkt me.
Hopelijk is mn vraag duidelijk.

* zou het zinvol zijn om het aantal limpers/callers in een hand ook te noteren?
Bijv: 3L -> villain is derde limper of 2CC villain is tweede caller

Buiten dat vroeg ik mij af of het in een van de analyse programmas mogelijk is om notes te verplaatsen tussen Full Tilt Poker en de analyse software en vice versa.

Groeten,
Leo

4 reacties
duvel666

of er een programma het convert dat weet ik niet,
maar in full tilt kan je het eventueel zelf vrij makkelijk 'manueel' aanpassen,

open eens in je fulltilt directory het XML bestand dat je eigen spelersnaam draagt,
daarin vind je alle playernotes,

dus in het slechtste geval kan je hierin copy-paste

een beetje een informaticus zou hiervoor wel vrij makkelijk een programmatje moeten kunnen schrijven, mss eens doorspelen aan het PS development team...

ik note alle suits apart en niet zoals het artikel
bvb ATss op KJQsss
of AcTs op KQJssc
soms noteer ik een suit niet bvb AxTc of KQJssx

RobbieV

Pff dat soort dingen noteer ik niet eens :)

Ik noteer meer als, calls wide range pf gives up at turn to 2 barrel A turn etc. Schrijf ik dan op C WR PF FT A :P

marcelhermus

mijn main notes zijn slowplayer.

ik heb namelijk de neiging om te lag te spelen.
en tegen slowplayers speel ik dan vaker met goede handen rustig aan.

verder vind ik uitgebreide notes wat te. daar heb je software voor.