Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Spin & Go Challenge

47 Posty
23 Użytkownicy
6 Reakcje
3,881 Wyświetlenia
elmander1991

Siema,

Jestem Bartek, w pokera gram od około 3 lat, na początku strategią MSS do NL100 włącznie, później miałem dłuższą przerwę od gry, a po niej zacząłem grać już strategią BSS i grałem ją jeszcze do niedawna. Niestety nie była to regularna gra, ostatnim limitem na jakim grałem był NL16 na stołach SH. Pod koniec lipca, gdy już obroniłem licencjat postanowiłem że ten wolny czas który mam teraz spożytkuje w głównej mierze na pokera i nie będzie to NL. Zacząłem interesować się grami Spin & Go, zachęciły mnie do tego wypowiedzi czołowych polskich graczy HT, np. "Jest to pociąg który dopiero się rozpędza i potencjał w grach Spin and Go jest naprawdę niezmierzony". I powiem wam tak, jestem zachwycony tą gierką, gra mi się na nich bardzo przyjemnie, swingi nie sprawiają mi żadnego problemu, jednym słowem wszystko super i zacząłem się edukować w tym kierunku. W ostatnie dni lipca dogłębnie przeanalizowałem serię treningów uczniaka dotyczącą gry z poszczególnych pozycji w 3 handed oraz filmik z gry na limitach 1-3$. Odnośnie gry 3handed zrobiłem sobie tabelki na wzór tych uczniaka i powiesiłem na ścianie, wygląda to tak:

Spoiler

Gdy nie jestem pewien co z daną ręką zrobić na nieznanego przeciwnika, zawsze mogę sobie nimi pomóc, są na widoku, jest to dla mnie dużo wygodniejsza opcja niż przekopywanie się przez kilkanaście tabel w jpg na kompie :)

Oprócz produkcji uczniaka, przerobiłem też filmy Zapolka dotyczące HU HT (polecam każdemu), dowiedziałem się z nich w jaki sposób mogę szlifować swoją gierkę w HU i codziennie robię analizy rąk co do których mam wątpliwości. Moje ratio gra : nauka na obecną chwilę to około 3,5; 4 : 1.