Przejdź do forum
zjazd totalny

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

zjazd totalny

12 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
2,108 Wyświetlenia
fspl95

Hej. W pokera gram od 1,5 roku.

Na początku wpłaciłem z kolegami po kilka dolarów na granie s&g.

Jakiś czas temu stwierdziłem, że wezmę się za swoją grę i spróbuje coś w pokerze osiągnąć. Na początku sporo czytałem i oglądałem filmy z MTT. Jednak zbliżał się czas na studia więc stwierdziłem, że spróbuje cashy bo nie będę miał czasu na granie turnieju przez kilka godzin. Do tematu podszedłem poważnie. Nawet raz na tydzień mam prywatny treningi. Mimo to, że moja gra się zmienia nadal przegrywam i mój bankroll jest prawie równy 0...

Powiedzcie mi czy warto ryzykować czas i pieniądze aby stać się wygrywającym graczem czy może odpuścić sobie?...

Odpowiedz
Cytat
11 odpowiedzi
Trener
weirdcreep
shovi

Jak już napisał weirdcreep - musisz coś więcej napisać/pokazać wykresy o swojej grze, jak dużo i na jakich stawkach grasz, żeby ktokolwiek mógł Ci cokolwiek doradzić.

Bo na razie brzmi to tak, jakbyś napisał "zacząłem inwestować na giełdzie, czytam dużo artykułów, ale moje inwestycje są nieopłacalne. Czy jest sens dalej się tym zajmować?" ;)

Odpowiedz
Cytat
PrzemoPL

Prawie każdy na początku torbił się niemiłosiernie. Przetrzymaj to, graj jak najniższe stawki aby błędy były jak najtańsze. Jak załapiesz to coś to się wybijesz :) Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
Misugi14

Zadaj sobie pytanie: 'czy gra w pokera daje mi przyjemność'? Taka sama powinna być odpowiedź na pytanie: 'grać dalej, czy odpuścić'?

Mi gra nie sprawiała przyjemności, przestałem grać i była to dobra decyzja.

Odpowiedz
Cytat
smellslikecheapspiryt

Napisane przez Misugi14
Zadaj sobie pytanie: 'czy gra w pokera daje mi przyjemność'? Taka sama powinna być odpowiedź na pytanie: 'grać dalej, czy odpuścić'?

Mi gra nie sprawiała przyjemności, przestałem grać i była to dobra decyzja.