Skip to forum
Notifications
Clear all

social trading

14 Posts
6 Users
17 Reactions
3,008 Views
Kamil1010

Witam,

Korzysta ktoś z tej opcji inwestowania, i mógłby się podzielić swoimi spostrzeżeniami. ?

Reply
13 replies
Don4tello

Odświeżam temat.
Od jakiegoś czasu poszukuję alternatywnego źródła zarobku. Do konkretnych działań przyznam się, że zmotywował mnie film Robmafa o zarządzaniu finansami. Po opcjach binarnych, o których można poczytać różne opinie, natknąłem się na social trading i właśnie takie inwestowanie jest bardziej polecane niż opcje binarne i mnie samemu bardziej przypadło do gustu. Od kilku dobrych dni mocno szperam w sieci o tym i bardzo poważnie się zastanawiam na takim sposobie zarabianiu. Analizowanie, wykresy, liczby - lubię te sprawy :) Zważywszy na to, że nie mam doświadczenia w inwestowaniu, a chciałbym od czegoś zacząć, to social trading wydaje się być dla mnie mega kuszącą propozycją na początek.

Czy ktoś z Was mógłby się podzielić swoim doświadczeniem o social tradingu?
Kamil1010, a Ty odpuściłeś już czy może ciągle działasz w tym ? :)

Reply
queristo

Nigdy się w to nie bawiłem, ale tutaj chyba dość dużym problemem są poślizgi cenowe. Im więcej ludzi naśladuje daną strategię, tym większa powinna być rozbieżność pomiędzy wynikami prowidera i followersów (na niekorzyść tych drugich oczywiście). Brokerzy (przynajmniej niektórzy) oferują też możliwość zawierania transakcji odwrotnych niż wybrany provider, co dla mnie jest już totalnym nieporozumieniem.

Reply
Prostyczlek

Opcje binarne, forex, social trading, oglądanie reklam czy tam wykupowanie pakietów oglądania reklam, coraz lepsze pomysły i coraz więcej milionerów na strategii. :D

Reply
Kamil1010

Jeśli chodzi o social trading , nie pamiętam dlaczego ale odpuściłem ten rodzaj inwestycji.