Skip to forum
Wybór auta do 500k ...

Notifications
Clear all

Wybór auta do 500k PLN

74 Posts
43 Users
0 Reactions
7,777 Views
Azzinoth

Za 500k to możesz jedynie pomarzyć o Ferrari. Zresztą tak dobrze w PL się sprzedawały aż salon w Warszawie musiał się zwinąć. Ten z Katowic chyba jeszcze żyje.

Reply
pijanypotea

Mi tam by wystarczyło auto do 100k nawet gdybym był milionerem , po co aż 500k tracic na auto :ayfkm:

To audi co wrzucił zdjecie MIStrZZZ przepiekne xD

Reply
xbibol

Nie znam się na autach za 500k, pewnie jak 99,9% pozostałych użytkowników tego portalu, więc nie licz na konstruktywne porady ;)

Nie wiem ile kosztuje coś takiego, ale pomyśl jaki szpan na mieście...

Spoiler

Reply
6th
6th

Bierz Golfa 6-kę, a za resztę porządnie go stuninguj. Powinno zostać na kebap.

Reply
MrM1lo

Nie znam się na autach, ale jak masz takie problemy, to nie pozostaje mi nic innego jak...

:D :D :D

Reply
Astu064

Napisane przez MrM1lo
Nie znam się na autach, ale jak masz takie problemy, to nie pozostaje mi nic innego jak...

:D :D :D

Kapitalny film, jest w moim top 3 wszechczasów ( jeszcze Fight Club i The Shawshank Redemption )

Reply
Tomasson225

Ja od siebie napiszę tak:

Miałem przyjemność jeździć BMW 535d prosto z salonu i przyznam, że wrażenie robiła możliwość przełączania między różnymi trybami jazdy. Szczególnie tryb sport gdzie auto ważące blisko 2 tony po 5-6 sekundach jazdy ma 100 na zegarku. Fajnie się prowadzi i trzyma drogi ale...

Miałem przyjemność zasiąść, niestety tylko stacjonarnie, za kierownicą BMW M6 w wersji cabrio i od razu zakochałem się w tym samochodzie. Mega dużo miejsca w środku, ogromna wygoda no i wygląd auta. Wersja coupe moim zdaniem setki razy lepsza.