Przejdź do forum
Psychologiczna gra

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Psychologiczna gra

11 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
833 Wyświetlenia
STANMURABI

Witam,

Wiem, że nie wolno powoływać sie na konkurencyjne portale, ale mimo to spróbuję - może uda sie umieścic post.
zachęcam wszystkich do przeczytania artykułu na pokernews.pl "Psychologiczna gra w wykonaniu pokerowych operatorów". Moim zdaniem, jeden z nielicznych naprawdę uczciwych artykułów o pokerze. Tym bardziej mi sie podoba, iż od samego początku gry w pokera (a gram od 2006 roku), traktowałem to jako zabawę i mile spędzony czas. Obecnie poziom graczy jest na tyle wyrównany, iz jedynym zarabiającym jest praktycznie pokeroom i mała garstka naprawdę dobrych pokerzystów. Podobnie zreszta jak w wiekszości np. dyscyplin sportowych. Spójrzcie chociażby na tenis, golf, snooker i.t.p. - wszedzie jest bardzo małe grono wygrywających i wielka rzesza grających.
Stąd moja rada dla przeciętnego gracza - nie traktuj pokera zbyt poważnie, to tylko gra. Jak idziez na piwo, to ta przyjemnośc cie kosztuje kilka złotych. Jak chcesz pograć w pokera, to też załóż sobie, że będzie Cie to kosztowało kilka (może kilkanaście lub kilkaset) złotych.

Odpowiedz
Cytat
10 odpowiedzi
bek0n

porownanie do sportu - masz jakies konkrety? chodzi mi o to jaka czesc sportowcow zarabia na swoje utrzymanie a jaka czesc pokerzystow.

Gdzies na forum pojawialy sie jakies informacje (nie wiem na ile sprawdzone?) ze wygrywajacych graczy jest 15% ? nawet jezeli to jest 5 czy 30...

W sporcie te liczby to pewnie promile, jak nie mniej. W wiekszosci sportow to grono jest baaardzo waskie (typu kilkadziesiat-kilkaset? osob na calym swiecie).
W pokerze nie musisz byc mistrzem swiata, mozesz byc nawet bardzo daleko od najlepszych a ciagle byc sporo wygrywajacym graczem.

Odpowiedz
Cytat

W żadnej dyscyplinie i zawodzie nie ma tylu dobrych aby nie znalazło się miejsce na jeszcze lepszych. ;)