Przejdź do forum
Status platynowy.

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Status platynowy.

8 Posty
5 Użytkownicy
7 Reakcje
614 Wyświetlenia
goldodyssea

Witam.
W NLH gram od lat z przerwami. Ostatnimi czasy postanowiłem wrócić po kilkuletniej przerwie. Gram MTT . Zawsze przegrywam, 2 albo 3 razy udało mi się dostać na stół finałowy, raz nawet do heads up. Moja ostatnia passa na GG Poker gdzie notorycznie miałem łamane AA, przegrywane AK vs AQ albo JJ vs jakieś 86o. I to zawsze w kluczowym momencie gdzie przy podwojeniu miałbym spokojną grę w kasie. Generalnie nie wiem czy to brak wiedzy, umiejętności czy pech. Dlatego chciałbym odświeżyć wiedzę i jeszcze czegoś się dodatkowo nauczyć. Kiedyś lata lata temu przeczytałem wszystkie artykuły ze srebrnego statusu, ale to zdecydowanie nie wystarcza. Stąd moje pytanie. Czy jest tutaj ktoś kto może stwierdzić, że status platynowy pomaga na tyle, żeby opanować mikro MTT. Już nie mówię o regularnym wygrywaniu, ale o tym żeby być chociażby minimalnie na plusie. Z samej gry czerpię fun, ale ostatnie wydarzenia mnie zdenerwowały. I tu nie chodzi nawet o ten 1, 2 czy 3 dolary wpisowego. Tylko o poświęcony czas przy stoliku gdzie człowiek siedzi powiedzmy 3-4 godziny i odpada na bubble albo z 2 dolarami w kasie. Pozdrawiam Wasz fisch.

Odpowiedz
Cytat
7 odpowiedzi
goldodyssea

Przeglądam filmy szkoleniowe na statusie platynowym. Najnowszy jest z 2014 roku. PokerStrategy co się z Wami stało? Żyje tu ktoś jeszcze ?

Odpowiedz
Cytat
Dyszka90

po angielsku masz 2024 rok

Odpowiedz
Cytat
Gomez224

Pod tym kątem Poker Strategy jest w zasadzie martwe. Nowe materiały pojawią się sporadycznie. Musisz szukać na własną rękę stronek oferujących kursy dla MTT. Polecam również rozglądać się za grupami na discordzie.

Odpowiedz
Cytat
FulHaus

Ile masz rozegranych MTT?

Odpowiedz
Cytat
goldodyssea