Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
Feedback:
Feedback - HollyGrail
Społeczności pokerowej jestem znany pod nickiem ujec. Gram od około 5 lat, od dwóch for living. Zaczynałem od micro mtt. Przez ostatni rok grałem więcej cash niż mtt, w stosunku 80/20. Oznacza to, że grałem cash regularnie i średnio jedną sesję mtt na dwa tygodnie. W momencie przejścia w taki tryb byłem wygrywającym graczem mtt, w grze cash również byłem wygrywającym graczem (nl25 na *, nl50-100 ipoker).
Obecnie w wyniku minimalnego volume, częstych wypłat na duże niespodziewane wydatki roll stopniał i chciałbym go odbudować.
Jestem pewien, że jestem w stanie wykręcić dobry profit na stawkach, które grałem do tej pory. Mimo że grałem głównie cash, cały czas byłem na bieżąco.
Wyniki:
Jestem odblokowany na wszystkich trackerach(ujec - PS, ujec - FTP, Holly_Grail - 888). Poniżej wyniki ze starsów:

To moja pierwsza tego typu oferta, dlatego liczę na feedback odnośnie rolla startowego, cuta, schedule i oferty ogólnie. Jestem otwarty na propozycje.
1. Oferuję rozegranie 1000 gier mtt z avg BI ~13$.
2. Chciałbym grać na PokerStars, 888 i FTP.
3. Roll startowy - 4000$.
4. Cut przy danym proficie(ja/inwestor):
do 5k$ 35/65
do 10k$ 40/60
powyżej 10k$ 45/55
5. Cały staking planuję skończyć w 2 miesiące(prawdopodobnie szybciej) od rozegrania pierwszej sesji.
6. Zobowiązuję się prowadzić railing na który składać się będzie: podsumowanie każdej sesji, stan rolla i ewentualnie omówienie niektórych kluczowych rozdań.
7. Za punkty fpp będę kupował bilety do turniejów, które będę grał w ramach stakingu.
8. Nie będę grał żadnych swoich gier online (cash&mtt) poza stakem.