Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Stacjonarka. Co wybrać?

8 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
939 Wyświetlenia
Forfiter88

Witam
Mam zamiar kupić komputer stacjonarny. Nie za bardzo się na tym znam ale trochę poszperałem w necie i znalazłem coś takiego. Komputera będę używał głównie do pokera ale czasami chce sobie pograć w jakieś gry ( w miarę nowe tytuły). Czy te zestawy pociągną Hm2+TN+NC +max 12 stołów, a zarazem czy nadają się one do gier. Który z tych zestawów będzie lepszy i co ewentualnie wymienić żeby spełniały moje wymagania?? A i jeszcze jedno pytanie czy do tych kart graficznych da sie podpiąc dwa monitory?

Odpowiedz
Cytat
7 odpowiedzi
agregacik

Dołączam do trmatu. Stacjonarka tylko i wyłącznie do pokera. Jakie parametry wystarcza do 16 stołów, hm2, skype, TO. Na co zwrócić uwagę. Czy kartę graficzna muszę mieć z górnej półki? Jaki dysk wybrać sdd wystarczy? Proszę o pomoc bo jestem kompletnie zielony w tej kwestii.
Dodam, iż czasem chciałbym stremowac na twitchu.

Odpowiedz
Cytat
thomaPL

Zwrocic uwage na:
- dobry - drogi - zasilacz
- wydajny procesor ( na www.cpubenchmark.net znajdziesz porownanie wydajnosci )
- ilosc bankow pamieci na plycie glownej - teraz mozesz np kupic 2x4GB lub 2x8GB a potem jak bedziesz mial wolne banki - dokupic
- dysk SSD po prostu markowy a nie dziwolag ( Crucial / Samsung - Evo wystarczy ) - i moim zdaniem 256GB bo teraz sam system i aplikacje zajmuja za chwile 50GB i zostaje malo wolnego na 128

Odpowiedz
Cytat
Stafu

-

Odpowiedz
Cytat
kNoq001

jesli sa to gotowe zestawy to sobie odpusc, w 99% przypadkow takie zestawy maja 1, 2, 3 elementy ktore nie pasuja do reszty/sa bardzo slabej jakosci
w wiekszosci przypadkow jest to zasilacz i tutaj w pierwszym zestawie, nie masz nawet podanej marki = noname = tykajaca bomba