Przejdź do forum
Help me please

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Help me please

7 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
537 Wyświetlenia
micjan81

Witajcie. Od jakiegoś czasu mam DS i łatwo nie jest. Zacząłem interesować się ostatnio fixed limit i postanowiłem troche pograć. Oczywiście najpierw arty i filmiki i ręce do oceny. Zacząłem grać z rollem ~482$ na 0.25/0.50.
Gram wg tabelek. Czyste ABC pokera. I tak sobie myślę, że w jakimś okresie czasu powinienem jednak zarabiać. Mam przewagę nad fishami. W ciągu 5 dni jestem jakieś -60$.
Powiedzcie mi proszę czy to normalne dostać taki swing? Czy może poza artami, filmikami, oceną rąk i praktyką przydałby mi się jakiś trening?

Pozdrawiam

6 odpowiedzi

nie znam się na FL, ale stracenie lekko ponad 10% rolla w 5 dni nie wygląda mi na mega swing ?(

micjan81

Swing zaczął się gdy miałem 564$ na NL jeszcze

lechrumski

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: "zainteresowałeś się FL i postanowiłeś sobie pograć"? Zmiana odmiany pokera to dość poważna sprawa, oczywistym jest, że na początku mogą dziać się różne rzeczy. Oczywiście po Twoim poście ciężko zorientować się czy masz downswinga czy też mógłbyś grać czasami lepiej czy to i to naraz.

Swingi są rzeczą normalną i w swojej karierze jeszcze nie jednego doświadczysz. Jedną z cech wyróżniającycyh najlepszych graczy jest to, że w obliczu swinga zachowują dyscyplinę i wiarę w swoje umiejętności. Na pewno warto, żebyś porozmawiał z kimś z fixa kto mógłby Ci doradzić czy robisz jakieś błędy w grze czy też rzeczywiście jest to swing.

I w końcu ostatnia sprawa - nie wiem jakie swingi są normalne w fixie ale straciłeś 1/8 bankrolla czyli relatywnie niewiele. Jeżeli grasz poprawnie to nie przejmuj się tylko graj dalej swoje.

Pozdr

micjan81

No może mi ktoś poradzi. Staty mogę podać gdyby co. Odmiana mi się bardzo podoba i chciałbym być tutaj wygrywającym graczem.
Pozdrawiam

lechrumski

Napisane przez micjan81