Przejdź do forum
Brak czasu na poker...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Brak czasu na pokera

23 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
1,513 Wyświetlenia

Nie jestem pewien, czy to rzeczywiście jest problem mindsetowy, ale na pewno jest to problem, który chciałbym rozwiązać i jeśli opisanie go tutaj może pomóc, chyba warto spróbować.

W pokera gram od około 2 miesięcy i cały czas nie wspinam się po limitach pomimo tego, że doskonale wiem, czego trzeba by wygrywać. W przeszłości w ciągu 3 lat doszedłem od zapisania się do lokalnego klubu szachowego do kwalifikacji na półfinały MP juniorów. Atmosfera na turniejach szachowych nigdy jednak nie była tak dobra jak w e-sporcie, więc potem postanowiłem wziąć reżim treningowy i umysłowy z szachów i skupić się na Quake'u 3 (tutaj już możecie się domyślać, na jakim n00bie Quake'owym się wzoruję - i macie rację :)), którego byłem czołowym zawodnikiem. Jeżdżąc przez kilka lat na najsilniej obsadzone turnieje tylko raz spadłem "z pudła", tak więc wiem "jak to się robi". Praca, praca i jeszcze raz praca. Nie oszukiwanie się i praktyka. Wszystko to robię - oglądam filmy instruktażowe, te ze statusu brązowego mam już opanowane. Raz nawet wskoczył mi status na silver, więc ogarnąłem również parę tamtejszych vidów, ale musiałem sobie zrobić małą przerwę na pokera spowodowaną przeprowadzką i brakiem internetu w nowym mieszkaniu i teraz jestem z powrotem brązem. Oprócz tego przeglądam ręce z forum różnych ludzi, staram się sam je oceniać, a potem czytam oceny trenerów.

W pokerze po rozegraniu ok. 20 tys. rąk mój BR wynosi ~~60 $. Wcześniej sporo przegrałem (mój BR spadł do 35 $), bo zbyt często grałem agresywnie middle pary. Teraz to regularnie już odrabiam.