Przejdź do forum
W pogoni za lepszej...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

W pogoni za lepszej jakości życiem(enader & smack91)

600 Posty
82 Użytkownicy
386 Reakcje
33.3 K Wyświetlenia
enader

Siema!
Czytam w tym dziale wszystkie blogi na bieżąco, dlatego pomyślałem że fajnie będzie mieć swój własny.

Przygodę z pokerem rozpocząłem od odmiany fixed limit holdem, do której namówił mnie mój ziomek "smack91", który aktualnie także gra w omahe, nawet ma tutaj bloga. Z rozmowy z nim zrozumiałem, że jak nauczę się tabelki rąk startowych to będą wygrywał pieniądze. Rzeczywistość nie była taka różowa. Jeśli dobrze pamiętam skończyło się tym, że zamknięto Full Tilt i moje 20 albo 30 dolarów przepadło.
Po roku przerwy od pokera spotkałem starego kumpla. Zaprosił mnie do siebie, okazało się że gra HU NL600-1000. Po tym jak zobaczyłem, że wygrał przy mnie 10000 PLN wiedziałem, że muszę zacząć robić to samo. Grałem kilka miesięcy w nl holdema bez większych sukcesów.
W omahe gram od ponad roku. Zaczynałem od plo10, ale zdarzało mi się grac wszystkie stawki od plo2 do plo50, które właśnie szotuję. Gram na microgaming, w skinie nie współpracującym z pokerstrategy.

Blog będzie dotyczył praktycznie tylko omahy, czasem wkleję kilka rozdań, czasem napisze jakieś luźne przemyślenia, na pewno nie będą to systematyczne wpisy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na początku chcę się odnieść do tematu "Największy swing? (EV)"
Największy swing? (EV)

Lechrumski wkleił Wykres, który na pierwszy rzut nie wygląda zbyt optymistycznie. Później pojawił się taki post:

Napisane przez TOMKX
podsumowując:

realnie nie opłaca się grać PLO micro:
- wysoki rake
- mega wariancja
- niedostateczne umiejętności

kompilacja wszystkiego powoduje, że jak nie będziesz miał +2 do lucka to możesz zapomnieć o przejściu micro.