Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

poker dreamer

104 Posty
26 Użytkownicy
180 Reakcje
7,026 Wyświetlenia
pawel9

Witam jestem Paweł w pokera grałem już na Full tilt poker, czyli kawałek. Grę w pokera dziele z byciem rolnikiem (tak, tak przerzucam gnój i układam karty). Poza tym kibicuje Realowi Madryt. W pokerze jestem po to żeby zarobić miliony aby być wolnym i bezpiecznym finansowo. Zakładając tego bloga liczę na jakąś poprawę moich wyników (może mnie to zmobilizuje do lepszej gry). Moją mają największą słabością w grze jest słaby mindset (co jakiś czas zaliczam tzw meltdowny) podczas których zamiast przegrać mniejszą kwotę przegrywam większą. Poza tym słomiany zapał, prokrastynacja, brak ambicji (ludzie śmieją się ze mnie, że jestem biednym rolnikiem, także członkowie rodziny). Na początek to tyle...

Odpowiedz
Cytat
103 odpowiedzi
pawel9

dołączyłem do bankroll challenge
thats my blog: https://forums.pokerstrategy.com/pl/forum/thread.php?threadid=519687

My starting bankroll: 320
My goal: 550

może to nie jest zbyt ambitny cele ale zważywszy na to, że w zeszłym miesiącu przegrałem 592 dolce no to cóż...

Odpowiedz
Cytat
Marsh

zestaw cech do pokera gorszego wybrać nie mogłeś. trzeba zapierdalać więcej niż inni, być odważnym, brać ryzyko na klate i się nie wkurwiać i mieć ambicje bić kolejne limity a nie grać o miliony. ale tak ma 95% ludzie więc luz. jesteś rolasem to pewnie jesteś chociaż zdyscyplinowany. dobre i to

Odpowiedz
Cytat
DzikiHenry

mindset to wszystko , ale gl

Odpowiedz
Cytat
pawel9

dzięki

Odpowiedz
Cytat
kod3er

W pokerze jestem po to żeby zarobić miliony aby być wolnym i bezpiecznym finansowo. xD
poker nie daje zadej wolnosci siedzisz przykuty do fotela i grindujesz x godzin dziennie jestes uzalezniony od pokerromow fieldu prawa w danym kraju