Skip to forum
Notifications
Clear all

Grupa MTT

20 Posts
13 Users
12 Reactions
6,661 Views
Toluvel

Hej,

Szukam grupy / ludzi do grupy do wspólnych analiz MTT z mikro / lowstakes, którzy chcą się rozwijać pokerowo i iść w górę. Kontakt tutaj lub przez PW (->skajp).

Sam jestem wygrywającym graczem tych stawek, jakieś tam podstawy mam, choć leaków mnóstwo :f_cool:

Pozdrawiam

Reply
19 replies
sawmody

Hej,

aktualne jeszcze? :P Też szukam grupy. Gram micro na P*, 888 i Ipoker. Zacząłem niedawno indywidualne treningi i chcę teraz mocniej się przyłożyć.

Reply
Toluvel

Hej, grupa zaczęła działać, szukamy jeszcze 1-2 osób. Zależy nam na graczach potrafiących robić analizy w HRC i mających solidne podstawy oraz mogących co najmniej raz w tygodniu znaleźć 1h-2h na trening - obecnie są to soboty. Zainteresowanych zapraszam na PW

Reply

Zainteresowany poszło priv

Reply
koziol1990

Również jestem zainteresowany. Gram MTT od ponad pół roku, wcześniej 2lata grałem 180tki od 2,5 przez rebuye po 15tki. Chętnie dołącze do jakiejś grupy wsparcia :f_drink: HRC nie jest mi obcy. Poszło zaproszenie. Chętnie podzielę się wynikami na priv w razie czego.

Reply
roofiq

siema, również chętnie bym dołączył, w zasadzie to mtt gram od niedawna, ale myślę, że trochę świeżego spojrzenia bym wniósł.

Pozdrawim

Reply
Toluvel

Bump.

Szukam paru graczy do wspólnych analiz i sweatów. Grupa rozeszła się po kościach przez bardzo małą aktywność i rezygnację z gry/przerzucanie się na inne odmiany członków. Interesuje mnie współpraca z osobami które regularnie grindują już conajmniej ok. roku i mają przyzwoite wyniki na stawkach mikro i low, chcą raz w tygodniu przeznaczyć godzinkę-dwie (orientacyjne) na wspólną naukę, korzystają z HRC.

Proszę o pw i podawanie nicków z roomów na których gracie. Pozdro!

Reply
waski33

aktualne?

Reply
swiciu2

daj jakiś kontakt odezwę się na skypie

Reply
Toluvel

Ok, mały update.