Witam,
Czy ktoś mógłby polecić zestaw w walizce na prezent dla początkującego gracza do 400 zł. Chciałam kupić mężowi na prezent ale nie znam się na tym, nie mam pojęcia czy 300 żetonów starczy?
A nie lepiej reklamówka, w środku 4 stówy i kartka:
Kochanie to na pokera. Wszystkiego najlepszego.
Do końca lutego muszę mieć. Patrzyłam na allegro, ale nie mogę wstawić linka bo jestem za świeżym forumowiczem. Boje się o jakość tej szarej walizki, i pod podobnymi na allegro są opinie, że żetony mają różne wagi (nie mam pojęcia czy to takie istotne?). Najbardziej spodobały mi się zestawy na 300 żetonów w drewnianej walizce. Chciałabym żeby to ładnie wyglądało, ale służyć ma bardziej od czasu do czasu dla laików do rozrywki.
Napisane przez Elzo2012
Kochanie to na pokera. Wszystkiego najlepszego.
Bardziej wiarygodnie trzeba napisac reklamowka w srodku 4 stowy i napis to karma dla kasyna
Napisane przez wredny77
Napisane przez Elzo2012
Kochanie to na pokera. Wszystkiego najlepszego.Bardziej wiarygodnie trzeba napisac reklamowka w srodku 4 stowy i napis to karma dla kasyna
Jak idziesz do kina to na bilecie piszesz "to karma dla Multikina"?
Zestaw jak zestaw. Ale jak mu zaproponujesz wieczorem sex pokera, to facet oszaleje ze szczęścia.
Ustalcie tylko ile żetonów jaka "atrakcja" jest warta i do gry!
Polecam
Aaaa! W temacie miało być?
To wydaj tę kasę na ładną kieckę i Hanuśkowe majtasy, zrób Rumcajsowi loda i po krzyku.
A kupno żetonów czy kart zostaw mu. Każdy facet ma inne preferencje i chciałby mieć naprawdę wypasione żetony do gry z kumplami przy Whiskey.
To tak jak byś mu wybierała samochód albo nóż. Daj spokój!
Zajmij się tym, na czym się naprawdę znasz.
Dzięki za troskę ale jeśli ja mu nie kupię nawet specjalnie niewyselekcjonowanych i niezgodnych z jego wielkimi wymaganiami to nie będzie miał żadnych, bo w tej chwili nawet jeszcze nie wie że coś takiego chce mieć