Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

pomocy!

17 Posty
11 Użytkownicy
43 Reakcje
1,899 Wyświetlenia

Witam,
Czy ktoś mógłby polecić zestaw w walizce na prezent dla początkującego gracza do 400 zł. Chciałam kupić mężowi na prezent ale nie znam się na tym, nie mam pojęcia czy 300 żetonów starczy? :f_mad:

Odpowiedz
Cytat
16 odpowiedzi
Jajeeek

Do 400zl to chyba kupisz większy. Chyba że ceny strasznie poszybowały w górę.

Odpowiedz
Cytat
Moderator
Elzo2012

A nie lepiej reklamówka, w środku 4 stówy i kartka:
Kochanie to na pokera. Wszystkiego najlepszego.

Odpowiedz
Cytat
mardmo
jociasija

ile masz czasu ?

Odpowiedz
Cytat

Do końca lutego muszę mieć. Patrzyłam na allegro, ale nie mogę wstawić linka bo jestem za świeżym forumowiczem. Boje się o jakość tej szarej walizki, i pod podobnymi na allegro są opinie, że żetony mają różne wagi (nie mam pojęcia czy to takie istotne?). Najbardziej spodobały mi się zestawy na 300 żetonów w drewnianej walizce. Chciałabym żeby to ładnie wyglądało, ale służyć ma bardziej od czasu do czasu dla laików do rozrywki.

Odpowiedz
Cytat

Napisane przez Elzo2012

Bardziej wiarygodnie trzeba napisac reklamowka w srodku 4 stowy i napis to karma dla kasyna

Odpowiedz
Cytat
venatici

Napisane przez wredny77

Napisane przez Elzo2012

Bardziej wiarygodnie trzeba napisac reklamowka w srodku 4 stowy i napis to karma dla kasyna

Jak idziesz do kina to na bilecie piszesz "to karma dla Multikina"?

Odpowiedz
Cytat
TalishaStar

Zestaw jak zestaw. Ale jak mu zaproponujesz wieczorem sex pokera, to facet oszaleje ze szczęścia.
Ustalcie tylko ile żetonów jaka "atrakcja" jest warta i do gry!
Polecam :f_drink:

Odpowiedz
Cytat

A może ktoś jednak coś poleci w temacie ??? :)

Odpowiedz
Cytat
TalishaStar

Aaaa! W temacie miało być?
To wydaj tę kasę na ładną kieckę i Hanuśkowe majtasy, zrób Rumcajsowi loda i po krzyku.