Ik ook wel
ik wil gewoon wel pokeren hehe .. maar komt er eigenlijk iets nieuws? had net mijn sessie gestopt dus .. als er niks komt ga ik beter verder doen nu
Hmm geen idee waarom ie cancelled is maar het lijkt er op of er minimaal 12 inschrijvingen moeten zijn die er blijkbaar niet waren.
volgende week is trouwens al HU, er waren iets van 10 of 11 inschrijvingen vandaag.
5 card draw / stud / iets anders doen?
Geen stud of 5 card draw of dergerlijke aub, ken ik (en probably anderen) echt niets van.
mij maakt het niet uit .. ik weet ook niet of dat op zo korte termijn nog geregeld kan worden ? Als het niet kan kan ik beter mijn sessie terug gaan hervatten denk ik
Iets gaat er sowieso door, ik maak maar even een gewone MTT aan als vervanger voor over een kwartiertje.....
Akkoord?
Enne ik vrees dat 2e ook niet doorgaat of er moeten zich nog 4 man melden ook daarvoor maar een vervanging maken als ie niet doorgaat.
Maar goed ik maak maar een toernooi aan om 19.45 uur en evt als de andere ook cancelled wordt nog ene om 20.00 uur.
tegen dat het begint is mijn laptop batterij toch op, maar goed, ik doe mee hoor. hoe sneller hoe beter
Sorry voor de chaos, had niet naar voorwaarden gekeken en ook al had ik gekeken dan nog hadden er 12 moeten zijn.
PokerStars - $0.50+$0.05|125/250 Ante 30 NL - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4
SB: 21.74 BB
Hero (BB): 42.26 BB
2 players post ante of 0.12 BB, SB posts SB 0.5 BB, Hero posts BB 1 BB
Pre Flop: (pot: 1.74 BB) Hero has Q♦ T♣
SB raises to 2 BB, Hero calls 1 BB
Flop: (4.24 BB, 2 players) 8♣ 5♣ 9♣
Hero bets 2.12 BB, SB raises to 19.62 BB and is all-in, Hero calls 17.5 BB
Turn: (43.47 BB, 2 players) 9♥
River: (43.47 BB, 2 players) 8♥
Hero shows Q♦ T♣ (Two Pair, Nines and Eights) (Pre 48%, Flop 54%, Turn 41%)
SB shows 7♣ 7♠ (Two Pair, Nines and Eights) (Pre 52%, Flop 46%, Turn 59%)
Hero wins 43.47 BB