Lees nu de chaos van vanavond, had me wel ingeschreven maar mijn dochter belde om 18:15 met autopech.
Zo in de auto gestapt zonder me af te melden voor beide toernooien.
Dan volgende week maar laatste meedoen als afsluiting
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
FF HU shippen en ik winJonges volgende week rustig aan, thx.
Ben je al vergeten wat er in je laatste HU gebeurde
Hoe zit het met resultaten schrappen?
Want ik kan wellicht volgende keer niet spelen, jammer want ik schat mezelf best ok in voor die HU.
Jammer dat mijn AA zo snel werden gekraakt. Anders had de stand er toch minimaal IETS anders uit gezien...
Die razz was anders wel grappig, maar wel extreem bizar... duurde een tijdje voordat ik doorhad dat je met een goede "draw" best passief moest spelen vs. spelers als Gamblemans ![]()
Ad.
P.S. Nogmaals: Tof initiatief, pcbeem, dat meen ik!
Er is 1 schrapresultaat en dat zal voor jou dus als je niet meedoet volgende week zijn maar het kan ook zomaar dat de andere "betere" schrapresultaten hebben zodat jij alsnog wint :].
Verder razz was leuk tot de HU die was gigantisch saai.........
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Er is 1 schrapresultaat en dat zal voor jou dus als je niet meedoet volgende week zijn maar het kan ook zomaar dat de andere "betere" schrapresultaten hebben zodat jij alsnog wint :].Verder razz was leuk tot de HU die was gigantisch saai.........
Jammer dat 1e toernooi van gisteren, anders had m'n beste schrapresultaat nog kunnen komen...
Verder razz was leuk tot de HU die was gigantisch saai.........
+1
Ik heb je er toen met alle genoegen uit gegooid hoor ♠_evil:
4Jo, het is nog op m'n netvlies gebeemt.
Toernooi voor zondag staat al in lobby dus vergeet je niet in te schrijven (en mee te doen).
Spoiler
komt allen dan maak ik nog kans om in top 3 te komen, omdat het dan mogelijk is dat mensen 0 punten halen
Ik zit nog beetje in maag met puntensysteem want imo is iemand die er bijv. als 10e uitvliegt niet beter dan iemand die er als 1e uitvliegt terwijl de 10e plek wel 1 punt zou geven in de originele structuur.
Daarom wil ik volgende structuur voorstellen
1e ronde out (9 t/m ??) -> 0 punten
2e ronde out (5 t/m 8) -> 5 punten
3e ronde out (3 /tm 4) -> 10 punten
4e ronde out (2) -> 20 punten
winnaar -> 30 punten
Zo is denk ik de puntenverdeling eerlijker maar als jullie andere ideeën hebben geef dit dan aan.
Geen tijd gehad om te pokeren/pokerstrategy! Maar morgen maak ik even tijd voor het HU toernooi.
Ben blij dat ik 8e sta, is een prima plekje
Nog een bumpje voor ik ga eten: over ongeveer uurtje laatste ronde van deze serie: 1 HU toernooitje.
Ik mis nog de nodige mensen dus komt allen en join dit laatste toernooitje.
Zojuist Gamble eruit gewipt met geflopte straat tegen set en daarna K5 vs QQ set tegen flush......