Amsterdamn rocks! I love your woman and cannabis!!! Best place on earth ![]()
from Sweden
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
You're from Sweden and you love our women?![]()
QFTFongie agrees with me btw
![]()
Oorspronkelijk gepost door Gerv
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
You're from Sweden and you love our women?![]()
QFT+1
Ik hou ook van onze vrouwen
Dit weekend was ik op een strandfeest in bloemendaal aan zee. godkanonne, op een gegeven moment zat ik op het zand tussen 2 milfs die me drugs aan het voeren waren
Ik heb veel te veel herinneringen overgehouden, en heb mijn zelfvertrouwen weer bijgespijkerd
ALLIN! haha nee grapje
Om het verhaal nog mooier te maken, Toen ik van 1 van die 2 milfs een space-ballonnetje kreeg en er aan suckte zei er een andere jongedame ,, Het is uit!! ''
O.RLY? gelijk op het moment zei er weer andere andere jongedame ,, hij is mijn vriendje !'' heb niet eens een woord met hen gewisseld
uiteindelijk ben ik met 1 van hun het schip in gegaan omdat ze iets meer mijn leeftijd waren ( 7 jaar ouder dan ik
)
ja, echt helemaal geweldig die dag
Haha, was dat bij Vroeger?
Ik hoor daar goede verhalen over en ben er al een tijdje niet meer geweest, word weer eens tijd denk ik hahaha
Lets change our home if youre in Stockholm, love of my life lives there. Swedish girls <33333333333
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Haha, was dat bij Vroeger?Ik hoor daar goede verhalen over en ben er al een tijdje niet meer geweest, word weer eens tijd denk ik hahaha
Vroeger!! Yeuhhh!!!!!
Oorspronkelijk gepost door EmilDahlman
Just to make clear, Holland is Nederlands, right?![]()
No, not exactly.
Nederlands is the language we speak. So, dutch.
Nederland is the country were living in.ok?
Oorspronkelijk gepost door didyouexpect
Oorspronkelijk gepost door EmilDahlman
Just to make clear, Holland is Nederlands, right?![]()
No, not exactly.
Nederlands is the language we speak. So, dutch.
Nederland is the country were living in.ok?
Nederlands = Hollands (In English it is dutch) is the language
Nederland = Holland (In English Holland or Netherlands) is the country itselfthe difference is in the s behind the words. This letter makes the difference between language or country
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Seriously
Nederlands is the language we speak?
I like your woman?
what are you confused about??(
Als je commentaar hebt over kleine taalfoutjes wil ik wel de Engelse versie van jouw biografie van 500 woorden zien