Het zijn er ondertussen 23 en heee, wat opvallend: deze stierven ineens aan onderliggende problemen. Iets wat al bijna een jaar niet meer voor lijkt te komen, want iedereen gaat dood aan covid-19. Deze natuurlijk niet, want ze hadden net 'het vaccin' (♪♪♪ holy sounds ♪♪♪) gehad ...
Ondertussen lijkt het risico op kanker door de vaccins in de toekomst ook behoorlijk groter te worden ...
Ik lees bij Marcel Luske dat een Amerikaan 5mln heeft uitgeloofd voor degene die kan bewijzen dat Sars Cov 2 echt bestaat. Lol.
https://twitter.com/MarcelLuske
Verder denk ik dat de Afghaanse variant in Februari in Nederland arriveert. Deze is ook via de oren en haren besmettelijk.
De muilkorfjes worden daarom door burka's vervangen. (genderneutraal)
Er gaan zo te zien weer de wildste verhalen te ronde. Het is wel best lastig als gewone burger te zien wat wel en niet waar is. Al is het natuurlijk waar dat de vaccins nog weinig getest zijn en daardoor de werkzaamheid en gevolgen daarvan nog nauwelijks bekend zijn.
Al hebben we straks mogelijk met een avondklok te maken dat denk ik net zoveel nut heeft als een mondkapjesplicht. Terwijl de psychische gevolgen voor veel mensen mogelijk alleen maar groter worden. Dat is nu al een heet hangijzer. Al heb ik er zelf weinig last van.
Een gewoon burger kan ook zijn gezond verstand gebruiken en valide medische artikelen lezen.
Een gewoon burger kan ook uitspraken van WEF en Bill Hitl Gates vinden en hun intentie te zorgen voor depopulatie= ontvolking= dood laten gaan van een groot deel van de wereldbevolking.
Een gewoon burger kan ook uitspraken van rechters zien inzake:
1. PCR-test
2. Niet geisoleerd zijn van het virus.
Een gewoon burger kan goed zien wat er aan de hand is. Namelijk grove onderdrukking en afpakken van basale mensenrechten.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
De wereld inderdaad naar Chinese dictatuur komen we in idd.
Daar hebben ze er wel vrijwel geen last meer van en draait de economie weer op volle toeren. Hier bij PS hebben vooral de viruswappies het hoogste woord.
Tja, af en toe komt er een lege reactie zonder onderbouwing van een virusflappie langs ...
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Tja, af en toe komt er een lege reactie zonder onderbouwing van een virusflappie langs ...![]()
Jouw zoon was toch huisarts?
Yep, en niet voor het vaccin, omdat er teveel risico's aan kleven ... ![]()
Hij wil eerst duidelijke studies zien (en dat is te prijzen!)
Laat ik even iets duidelijker maken ...
Ik ben niet tegen vaccins an sich, ook niet tegen andere meningen. Ik heb alleen moeite met mensen die alles wat de regering of de staatsmedia als waarheid presenteren, als zoete koek slikken. Denk liever zelf ook na en onderzoek wat wordt beweerd. Kies pas daarna wat je standpunt is en wees niet lui om zelf eens wat door te vragen en uit te zoeken.
Ja, er drijft veel onzin rond, van beide kanten! Maar het is aan iedereen om zelf eens wat gedegen onderzoek te doen over wat ons wordt voorgeschoteld. Wat je daarna kiest als waarheid is echt helemaal aan jezelf. Ik zal er niemand op oordelen, maar wens zelf ook niet geoordeeld te worden op mijn eigen mening.
Hoofdhaar is bijzonder besmettelijk.
Daarom hebben wij een virusdodende shampoo ontwikkeld.
Doodt direct alle virussen en binnen 1 dag bent u kaal.
Nieuwe varianten krijgen zo geen kans meer.
100% effectief.
Volgende etappe in dictatoriaal Nederland: tijdslots
Word wakker en stel de dictators aansprakelijk op www.bondoverheidszaken.nl
Gelukkig is er wel een rechter in Weimar die alle maatregelen naar de prullenbak verwijst.
Uitspraak van 11 januari 2021.
Voor degenen die nog steeds niet de situatie in zijn volledigheid overzien:
alles is onderbouwd met feiten en rapporten.
Die rellen doen me ergens aan denken: 'bestorming' van het capitool ...
Daar werd gewezen naar Trump als aanstichter, maar wie zijn speech helemaal had geluisterd weet dat hij helemaal niet opriep tot die actie. Het ligt er maar aan wat je laat horen. Over je nou voor of tegen Trump was maakt daarbij niet uit. Feit is dat hij ten onrechte werd beschuldigd.
Nu zie je hetzelfde in Nederland, waar ze meteen de kans grijpen om FvD zwart te maken door verwrongen berichtgeving en proberen ze zoveel mogelijk schade te berokkenen via gekleurde persberichten.
Had een ooggetuige in Eindhoven, die toch wel wat nuances heeft aangebracht. Politie gaat zeker niet vrijuit, al zijn plunderingen en brandstichting op geen enkele manier te verdedigen. Vraag blijft wel wie daar achter zitten ...
Er zijn denk ik twee mogelijke groepen rellers: een groep doorgeslagen, zich vervelende jongeren, die de kans aangrijpt om te plunderen en rellen en een groep activisten, die de vreedzame demonstraties tegen de avondklok en de maatregelen in een zwart daglicht proberen te stellen.
Zo geven ze de overheid de kans om demonstraties te verbieden.
Plunderen en geweld zijn imo gewoon het gevolg van frustraties, kicken op dit soort dingen en een opzet om oppositie de mond te snoeren.
Just my 2 cents ...
Ja, overheid is zelf de oorlog tegen het volk begonnen, dus revolutie is het logische gevolg.
Wij willen geen slaven worden.
Arts-microbioloog Jan Kluytmans, lid van het Outbreak Management Team #omt bij @NPORadio1
"Zorgwekkend", noemt hij de Britse mutant. "We weten niet of de extra maatregelen van nu de Britse mutant ook in gaan tomen. Het ergste scenario lijkt uit te komen." #coronamaatregelen