Oorspronkelijk gepost door Varune
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik heb ze zelf nog op de exchangesites staan. Is een offline wallet (is toch gewoon een softwaretooltje??) en dat die op een USB-stick zetten niet het alternatief voor zo;n hardware wallet?Ik heb van een paar coins trouwens gewoon een paar gekocht. 10 VeChain, 10 VertCoins, 10 Stratis enzo. Ben benieuwd wat Varune en blowkonijn vinden van de prijsontwikkelingen en of zij nog een topcoin hebben gevonden die een investering verdient.
Ik hold mainly BTC voor de langere termijn, momenteel ben ik daar aardig down op. Ik zit niet meer om de haverklap Coinmarketcap te checken voor ontwikkelingen, nergens goed voor. Heb ook atm geen euro's meer klaar staan om er extra in te pompen ivm andere kosten. Dus om dan random coins te gaan bekijken zoals die E-Coin hierboven is tijdverspilling.
Er is altijd wel elke dag of om de dag een coin die een massive pump & dump heeft, dan denk je weer : OHHHHHHH HAD IK DIE MAAAAR.
Ik focus me op het moment weer wat meer op poker.
Sluit me helemaal aan op deze reactie, behalve dan dat ik wel nog steeds bijkoop op dipjes