Ga naar het forum
Cryptovaluta: Inves...

Meldingen
Alles wissen

Cryptovaluta: Investering waard?

240 Berichten
18 Gebruikers
13 Reacties
23.5 K Weergaven
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door Varune

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik heb ze zelf nog op de exchangesites staan. Is een offline wallet (is toch gewoon een softwaretooltje??) en dat die op een USB-stick zetten niet het alternatief voor zo;n hardware wallet?

Ik heb van een paar coins trouwens gewoon een paar gekocht. 10 VeChain, 10 VertCoins, 10 Stratis enzo. Ben benieuwd wat Varune en blowkonijn vinden van de prijsontwikkelingen en of zij nog een topcoin hebben gevonden die een investering verdient.

Ik hold mainly BTC voor de langere termijn, momenteel ben ik daar aardig down op. Ik zit niet meer om de haverklap Coinmarketcap te checken voor ontwikkelingen, nergens goed voor. Heb ook atm geen euro's meer klaar staan om er extra in te pompen ivm andere kosten. Dus om dan random coins te gaan bekijken zoals die E-Coin hierboven is tijdverspilling.
Er is altijd wel elke dag of om de dag een coin die een massive pump & dump heeft, dan denk je weer : OHHHHHHH HAD IK DIE MAAAAR.
Ik focus me op het moment weer wat meer op poker.

Sluit me helemaal aan op deze reactie, behalve dan dat ik wel nog steeds bijkoop op dipjes :P

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ah oké, ik ben me nog wel aan het verdiepen in andere coins. Ga morgen misschien nog wat ethereum bijkopen, bitcoin heb ik niet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hopelijk zal de markt voor jullie dan wel weer wat aantrekken.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

De laatste dagen gaat het weer mooi. Heb nog een paar Neblio gekocht. Chinees oud en nieuw is net geweest dus laat de prijzen maar stijgen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Hey guys,

Kennen jullie Coinpoker. Dit is een op crypto's gebaseerde pokersite. De site staat echt nog in de kinderschoenen en het is nog maar afwachten of het echt iets gaat worden, maar er runnen nu nog redelijk veel freerolls, dus gratis uitproberen is makkelijk. Dacht dat jullie het wellicht interessant zouden vinden.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Bedankt, heb me geregistreerd en je kunt je gelijk inschrijven voor een freeroll. Natuurlijk erg weinig spelers online, maar interessant projectje :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Leuke site :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Mooi gedaan, ik zit echter niet op 1 van de 2 exchanges waar je CHIPS kunt krijgen. Heb jij een roll bijelkaar gesprokkeld met freerolls?

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Ja, in het begin wat gewonnen in freerolls en daarna die toernooien met BI en added prizes gespeeld. Ging toen nog makkelijker, omdat ik er vrij snel bij was en de freerolls dus nog minder deelnemers hadden.

CHP wordt momenteel inderdaad alleen verhandeld via allcoin, maar wie weet komt daar nog verandering in. De site is immers erg nieuw.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ik zie op coinmarketcap alleen 1.BarterDEX 2. CoinExchange staan. Dan moet ik me apart een account op 1 van de 2 aanmaken, want voor verificatie moet je 0.000016381 CHIPS sturen.

Er staat: This is a one-time procedure to verify that you indeed own the wallet you have specified. All you need to do is make a CHP transfer (the exact amount is specified down below) to CoinPoker wallet address shown below. Please use 60,000 gas for this amount.

Overigens kijk ik bij CHIPS op coinmarketcap want CHP kan ik niet vinden, maar lijkt me hetzelfde. Wat bedoelen ze met 60,000 gas?

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

CHP's worden op dit moment alleen verhandeld op allcoin, die "CHIPS" die jij hebt gevonden is een andere coin denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hou er wel rekening mee dat je niet zomaar links kan posten en reclame mag maken van poker rooms die geen partnerroom van ons zijn. Dat is immers tegen onze https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=24829

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Heb nu zelf alles coins wel die ik wil hebben. Misschien koop ik nog eens wat nieuwe opkomende coins, maar eigenlijk heb ik nu van alles wat. Misschien dat ik de komende maanden nog wat in Ethereum steek. Ik hoor ook nog veel vertrouwen in BITcoin omdat die gewoon de naam hebben van eerste bekende cryptovaluta. NEO is de enige die ik niet heb en toch interessant vind dus daar gaat misschien ook nog wat geld naartoe.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Eerst maar zien of het weer de positieve kant opgaat, maar ik ga er zelf voorlopig in ieder geval geen geld in investeren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hoe gaat het eigenlijk de laatste tijd met deze cryptovaluta?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Zoals je in een andere thread al zei: Het gaat nog niet geweldig. Percentages in de min wisselen zich wel redelijk af met percentages in de plus. Iets vaker in de min en sowieso is een daling van 10% en daarna een stijging van 10% nog steeds verlies (als voorbeeld: 10 euro en dan 10 procent in de min (-€1) wordt 9 euro en dan weer 10 procent in de plus wordt €9,90) dus ik denk dat ik al wel een redelijk bedrag in de min sta. Het is natuurlijk vooral wachten op het moment dat het wereldwijd wordt opgepakt en er weer op TV veelvuldig aandacht aan wordt besteed. Er hooft maar 1 coin die je bezit zo groot te worden als de bitcoin........ Graag de digibyte, aangezien ik daar 1000 van heb. :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Zoals je in een andere thread al zei: Het gaat nog niet geweldig. Percentages in de min wisselen zich wel redelijk af met percentages in de plus. Iets vaker in de min en sowieso is een daling van 10% en daarna een stijging van 10% nog steeds verlies (als voorbeeld: 10 euro en dan 10 procent in de min (-€1) wordt 9 euro en dan weer 10 procent in de plus wordt €9,90) dus ik denk dat ik al wel een redelijk bedrag in de min sta. Het is natuurlijk vooral wachten op het moment dat het wereldwijd wordt opgepakt en er weer op TV veelvuldig aandacht aan wordt besteed. Er hooft maar 1 coin die je bezit zo groot te worden als de bitcoin........ Graag de digibyte, aangezien ik daar 1000 van heb. :f_thumbsup: DGB kan nooit zo groot worden, heeft te maken met hoeveelheid munten in omloop en marketcap heb berichten gelezen dat tussen de $1 en $5 aan t eind van t jaar je blij moet zijn met digibyte prijs

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Btc gaat overigens kei en keihard nu, stond een buy order van 110btc klaar :)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Wat zijn dan jouw meest recente gedachten over investeren in bepaalde coins? Bitcoin en Ethereum of ook nog andere? Ik zit ook in Cardano.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Btc gaat overigens kei en keihard nu, stond een buy order van 110btc klaar :)
Dat klinkt positief. Zou leuk zijn als het deze lijn zal aanhouden voor jou.

Beantwoorden
Citeren