leg uit, dan kan ik t weerleggen met dat naar mijn mening de traditionele bedrijven in de sector die STORM target de commissie kunnen vragen omdat zij zorgen voor je marketing. Uit de whitepaper blijkt dat ze deze rol willen overnemen maar het is vrij onduidelijk hoe ze dat willen gaan oplossen en hoe blockchain/smartcontracts daarbij kan helpen (om t even enigsinds normaal te zeggen: je kan nog zo 100 extra kansen krijgen als freelancer volgens dit platform maar hoe ga je die vertalen naar informatie waar je als freelancer wat aan hebt, als tegenhanger van bijvoorbeeld een emailfeed op linkedin)
Bedoel:
"Ultimately, the Storm Market will seek to enable ways to earn rewards and compensation
through gamified micro-tasks and other engagement tasks and freelance work from
anywhere, at any time, on any device, by:
1. Making it easier to find new opportunities
2. Making it easier to advance
3. Making it easier to engage, no matter what role a person is playing "
dit klinkt echt heel erg als linkedin met een emailfeed eraanvast ofzo, en linkedin is ultiem kut maar wat in linkedins voordeel spreekt is dat ze door netwerkeffecten al zo'n enorme grootte hebben dat STORM echt wel veel beter moet zijn in meerdere aspecten om ook maar n beetje serieus genomen te worden. Heeft het platform >1k gebruikers die een succesverhaal hebben dan ga ik mogelijk mn mening herzien, maar tot die tijd is t net nuteloosals email gebruiken in 1990.
Anyways, mij boeit het niet superveel of een coin een shitcoin is of niet, maar probeer wel te zorgen dat t grootste deel van mn projecten geen overambitieuze of onduidelijke shitcoinprojecten zijn a la tron/iota.
Ik handel ook wel shitcoins maar meestal met t oog op swingtrades, al mag xrp van mij hard stuk gaan en blijf ik daar vanaf.