Ga naar het forum
Cryptovaluta: Inves...

Meldingen
Alles wissen

Cryptovaluta: Investering waard?

240 Berichten
18 Gebruikers
13 Reacties
23.5 K Weergaven
Rogier

leg uit, dan kan ik t weerleggen met dat naar mijn mening de traditionele bedrijven in de sector die STORM target de commissie kunnen vragen omdat zij zorgen voor je marketing. Uit de whitepaper blijkt dat ze deze rol willen overnemen maar het is vrij onduidelijk hoe ze dat willen gaan oplossen en hoe blockchain/smartcontracts daarbij kan helpen (om t even enigsinds normaal te zeggen: je kan nog zo 100 extra kansen krijgen als freelancer volgens dit platform maar hoe ga je die vertalen naar informatie waar je als freelancer wat aan hebt, als tegenhanger van bijvoorbeeld een emailfeed op linkedin)

Bedoel:
"Ultimately, the Storm Market will seek to enable ways to earn rewards and compensation
through gamified micro-tasks and other engagement tasks and freelance work from
anywhere, at any time, on any device, by:
1. Making it easier to find new opportunities
2. Making it easier to advance
3. Making it easier to engage, no matter what role a person is playing "

dit klinkt echt heel erg als linkedin met een emailfeed eraanvast ofzo, en linkedin is ultiem kut maar wat in linkedins voordeel spreekt is dat ze door netwerkeffecten al zo'n enorme grootte hebben dat STORM echt wel veel beter moet zijn in meerdere aspecten om ook maar n beetje serieus genomen te worden. Heeft het platform >1k gebruikers die een succesverhaal hebben dan ga ik mogelijk mn mening herzien, maar tot die tijd is t net nuteloosals email gebruiken in 1990.

Anyways, mij boeit het niet superveel of een coin een shitcoin is of niet, maar probeer wel te zorgen dat t grootste deel van mn projecten geen overambitieuze of onduidelijke shitcoinprojecten zijn a la tron/iota.
Ik handel ook wel shitcoins maar meestal met t oog op swingtrades, al mag xrp van mij hard stuk gaan en blijf ik daar vanaf.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Welke coins raad jij dan aan?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door MintberryC

Oorspronkelijk gepost door Rogier
als ik de cryptografiek nabouw in rollercoaster tycoon zegt inderdaad iedereen dat t ultra extreem is.

Zorg maar dat je voldoende schoonmakers hebt, want elke gast die daaruit komt kotst je paden onder :mdr:
Dat zeker, maar het was altijd wel een leuk spel om te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Welke coins raad jij dan aan?

Ik denk niet dat ik de persoon ben om financieel advies te geven, lees jezelf in en blijf weg bij bitcoin / ethereum voorlopig :)

ik probeer niet te veel te kijken naar wat je kan met een coin (kan prima storm n shitcoin noemen bijv en er alsnog in investeren bij wijze van) maar gewoon hoe de valuation in elkaar steekt en of dingen te duur zijn of te goedkoop. Uiteraard ben ik veel voorzichtiger bij shitcoins dan bij projecten waarvan ik t idee hebben dat ze potentie hebben (denk NEO/NULS bijv) maar t gaat me er vooral om of ik t idee heb dat hetgeen wat ik koop, later door anderen ook wordt gekocht waardoor de prijs omhoog gaat.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

aight, alles maar even net in blinde paniek verkocht en nog geen rebuy order geplaatst. moet even kijken hoe dit loopt of dit een rebuy op 7200 of op 5k wordt oid

mn optimisme was weer lekker duur,15% roll op n dag waaardoor ik weer 10% down ben lifetime. Komt wel weer goed uiteraard, maar toen mn eigen analyse al aangaf dat dit gruwelijk mis ging terwijl ik al alles had verkocht @ 8600 kocht ik mezelf toch weer in.

ik ben echt slecht in dit spel :D maarja anderen zijn dat ook en zal vast nog wel een +10% dag hebben de komende maand.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Ik vind de benaming, cryptovaluta misleidend. Het heeft niet dezelfde intrensieke eigenschappen als een gewone valuta.

De votaliteit van deze crypto's zijn enorm als ik dat zo lees en heb gekeken. Ook denk ik dat de waarde van bitcoin way over de top is van een product die nog kinderziektes heeft.

Maar welke cryptos zullen overleven en of we die nu al kennen weet ik niet. Er is nu al keuze en het lijkt wat op de internet bubbel.

Een ding hoop ik van harte. Ik hoop niet dat deze manie rondom cryptographische dingetjes over gaat slaan naar de reële economie doordat er mensen met geleend geld ingestapt zijn.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Ik vind de benaming, cryptovaluta misleidend. Het heeft niet dezelfde intrensieke eigenschappen als een gewone valuta.

De votaliteit van deze crypto's zijn enorm als ik dat zo lees en heb gekeken. Ook denk ik dat de waarde van bitcoin way over de top is van een product die nog kinderziektes heeft.

Maar welke cryptos zullen overleven en of we die nu al kennen weet ik niet. Er is nu al keuze en het lijkt wat op de internet bubbel.

Een ding hoop ik van harte. Ik hoop niet dat deze manie rondom cryptographische dingetjes over gaat slaan naar de reële economie doordat er mensen met geleend geld ingestapt zijn.

Ik wil hier even heel snel bij vermelden dat het stukje ‘volatile’ wegvalt als je op een 2triljard marketcap zit.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Oorspronkelijk gepost door Rogier
ik probeer niet te veel te kijken naar wat je kan met een coin (kan prima storm n shitcoin noemen bijv en er alsnog in investeren bij wijze van) maar gewoon hoe de valuation in elkaar steekt en of dingen te duur zijn of te goedkoop. Uiteraard ben ik veel voorzichtiger bij shitcoins dan bij projecten waarvan ik t idee hebben dat ze potentie hebben (denk NEO/NULS bijv) maar t gaat me er vooral om of ik t idee heb dat hetgeen wat ik koop, later door anderen ook wordt gekocht waardoor de prijs omhoog gaat.

Dat investeer ik toch liever in coins waarbij het plan ook goed is. NEO zit ik ook aan te denken. Wat denk je van Power Ledger?

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ik wil hier even heel snel bij vermelden dat het stukje ‘volatile’ wegvalt als je op een 2triljard marketcap zit.

Wat bedoel je? De waarde is ten opzichte van December behoorlijk gedaald en nog steeds heeft het swings per dag die relatief groot zijn.

Of ik moet een andere definitie van volatile hebben dan jij? Ben ook maar een leek uiteraard.

Beantwoorden
Citeren
Varune

swings die je nu ziet zijn nog een groot % vd gehele marketcap. Als de cap naar 2 triljard gaat (8x zo groot dus), dan zullen hedendaagse swings relatief gezien 8x zo klein worden. -> minder volatiteit.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Mooie post, je was me voor :)

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Oke. Bedankt voor de uitleg.

Klinkt logisch.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat gaat waarschijnlijk dan nog wel even duren. Zou voor de swings wel mooi zijn als die wat stabieler zouden worden.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

nee?

ik erger me overigens vrij hard dat een zekere mod constant loopt te posten terwijl overduidelijk is dat je totaal geen idee hebt waar je t over hebt. Post alsjeblieft niet dan.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

SDK, zou je hier even op willen reageren 😂

Beantwoorden
Citeren
Varune

Wat is je mening over 't feit dat de markt al ~3mnd naar beneden gaat?

Beantwoorden
Citeren
Rogier

niet meer dan normaal na een x20 ? mensen roepen dat het einde van crypto nabij is als alles naar 5k zakt terwijl dat nogsteeds x2.5 is tov vorig jaar

verder is de markt de markt en boeit t niet superveel wat je ervan vind :D

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Moderator
pcbeem

Nou dat moet dan wel een heel veilige coin zijn...... :f_o: :f_mad:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

't is wel 1 April he...

Beantwoorden