Skip to forum
Cryptovaluta: Inves...

Meldingen
Alles wissen

Cryptovaluta: Investering waard?

240 Berichten
18 Gebruikers
13 Reactions
23.5 K Bekeken
ShovingLoose

Nu 2 goede dagen met flinke +. Al is alles volgens mij nog maar de helft waard dan waarvoor ik het gekocht heb.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dus de timing was behoorlijk slecht, maar de tijd zal het leren of het weer allemaal net zo hoog gaat worden als het was.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Heb er ook aan gedacht om wat te investeren maar als ik deze verhalen lees is het goed dat ik nog weg ben gebleven :f_love:.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Misschien is de conclusie anders over enkele maanden als de waarde flink gestegen is:f_thumbsup: ICON was op een gegeven moment vandaag 50% gestegen :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Rogier

t scheelt niet zo megaveel, vissen doneren nogsteeds stacks in crypto door slechte beslissingen en winnen of verliezen wordt bepaald in de long run.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Wordt tijd dat er een echte tradeblog komt. Coaching of zo :P

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Ik heb er geen verstand van en blijf er dan ook maar verstandig ver van af.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dan kun je er inderdaad geen fouten mee maken, maar goede informatie hierover kan natuurlijk nooit kwaad.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Als je gewoon koopt en hold is de kans dat je in crypto’s eind van het jaar verlies staat 0% zelfs de meest achterlijke munten blijven mensen geld in stoppen.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Als je gewoon koopt en hold is de kans dat je in crypto’s eind van het jaar verlies staat 0% zelfs de meest achterlijke munten blijven mensen geld in stoppen.

Ik hoop het maar, die prutsmuntjes van mij moeten toch weer eens in de groene cijfers komen :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Als je het zo uitlegt is het natuurlijk makkelijk, maar dat 'hold' gedeelte dat is natuurlijk geen zekerheid.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Traden met onderbuikzekerheden is vaak niet aan te raden, al is het met crypto's momenteel wel een onderbuikhandel.

In de loop van de komende paar jaar zal ws. een flink deel weer afhaken en komen de serieuzere traders bovendrijven. Tot dan blijft het een zeer onzekere markt imo.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

markt is perfect zo, de markt doet wat ie doet. t is aan jouf of je jezelf aan de markt wil aanpassen of niet, maar denk niet dat jij de markt kan aanpassen.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Klopt, je kunt de markt niet aanpassen, maar je kunt wel bepalen of je gaat voor een wilde rit, of een kalmere zee ;)

Voor speculanten is deze markt perfect. Niets mis mee.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

als ik de cryptografiek nabouw in rollercoaster tycoon zegt inderdaad iedereen dat t ultra extreem is.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Net mijn storm verkocht toen die 160% de lucht in schoot, helaas nu wel op 205% maar verwacht dat die anytime soon gedumpt gaat worden

Beantwoorden
Citeren
Rogier

shitcoin ;p

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is dan weer mentaal lastig dat het dan blijft stijgen, maar als je denkt dat de munt instort ijkt me het alsnog een goede beslissing.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Oorspronkelijk gepost door Rogier
als ik de cryptografiek nabouw in rollercoaster tycoon zegt inderdaad iedereen dat t ultra extreem is.

Zorg maar dat je voldoende schoonmakers hebt, want elke gast die daaruit komt kotst je paden onder :mdr:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door Rogier
shitcoin ;p

Ben ik t niet mee eens

Beantwoorden
Citeren