Ga naar het forum
Down? Depressed? In...

Meldingen
Alles wissen

Down? Depressed? Insecure? Watch this!

55 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
5,796 Weergaven
Orodin

Als je je ooit down of gedeprimeerd voelt, als je je je onzeker voelt, als je geen idee hebt waar je leven naartoe moet of wat je waard bent voor de mensen om je heen...

... bekijk dan dit, en kijk de hele video af. Hij duurt een uur, maar het is het waard.

Beantwoorden
Citeren
54 reacties

Aloha
Hij zal wel erg grappig zijn maar ik vind het gewoon zielig.als hij grappen gaat maken over zijn handicap.Heb maar 7 min gekeken

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha
Hij zal wel erg grappig zijn maar ik vind het gewoon zielig.als hij grappen gaat maken over zijn handicap.Heb maar 7 min gekeken

wat moet hij dan doen ? Janken en zelfmoord plegen omdat die een handicap heeft?
Erover zwijgen alsof het enorme taboe is waarover niet gesproken mag worden?

Hij doet exact wat hij moet doen. Van een nadeel een 'voordeel' maken

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Er is Belgische comic die dat ook doet , kan niet op zijn naam komen. Het is die dwerg , hij maakt ook grappen over zijn eigen.

Toont aan dat ze ermee kunnen leven met hun handicap , velen zouden lopen zagen en zeuren. Die mensen doen te minste nog iets wat voor hun leuk is.

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Kon die gast al.

Geeft vooral seminars volgens mij in de US. Het gaat hem ook niet om de grap maar juist om het feit dat je nooit moet opgeven en het altijd positief moet bekijken. En hij brengt dat met een gezonde dosis zelfspot.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Er is Belgische comic die dat ook doet , kan niet op zijn naam komen. Het is die dwerg , hij maakt ook grappen over zijn eigen.

Urbanus? :coolface:

Maar inderdaad, deze video gaat niet over "grappig zijn", maar ook niet over het hebben van een handicap. Het gaat erover, hoe je omgaat met tegenslagen in je leven... En dan heeft het toch wel zin om iets meer dan alleen de eerste 7 minuten te kijken...

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Als je dit filmpje niet kijkt kun je nooit omgaan met tegenslagen in je leven! Ik heb het helemaal gekeken en binnen 10 jaar ben ik miljardair.

Dankjewel voor deze unieke video.

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Chris Willemsen :)

Beantwoorden
Citeren
Boki1988

Je heb ook William Boeva in België

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Als je dit filmpje niet kijkt kun je nooit omgaan met tegenslagen in je leven! Ik heb het helemaal gekeken en binnen 10 jaar ben ik miljardair.

Deze man geeft oprecht hoop aan de kinderen in de zaal en mensen die luisteren naar hem. Vind je opmerking hier echt zo kut hé, alsof ook maar iemand zegt dat dit filmpje kijken de enige uitweg is van je tegenslagen of dat je er rijk van wordt. Ik snap wel waarom jij en Caroline samen zijn.

Beantwoorden
Citeren
3HUNNA

Wat had je allemaal wel niet kunnen verdienen in die 58 min? Makes me a sad player :(

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Graag gedaan. Blij dat ik eindelijk ook eens iets voor een BM heb kunnen betekenen!

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Oorspronkelijk gepost door Boki1988
Je heb ook William Boeva in België

die persoon bedoel ik

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Ik snap wel waarom jij en Caroline samen zijn.

Hoop dat je ook zelf ook ooit liefde vindt.

OT: Als je een gehandicapt persoon moet zien om jezelf op te beuren ben je echt niet goed bezig.

Beantwoorden
Citeren

zie jij jezelf wel graag?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Ik snap wel waarom jij en Caroline samen zijn.

Hoop dat je ook zelf ook ooit liefde vindt.

OT: Als je een gehandicapt persoon moet zien om jezelf op te beuren ben je echt niet goed bezig.

Mijn liefde heb ik al gevonden, en je bent net zo slim als die vriend van je. Ik ben er zeker van dat deze man het aantal pesters drastisch kan verlagen in scholen, en daar gaan het bij hem vooral om bij mijn weten. Kinderen weten niet altijd waar ze naartoe moeten met hun problemen, en deze meneer geeft moed aan mensen op de manier hoe hij praat en liefde geeft door woorden. Hij laat kinderen inzien dat ze wel mooi zijn, dat er mensen zijn die van hen houden.

Zo kortzichtig dat jullie zijn, niet te doen.

Beantwoorden
Citeren

:heart:

Lijkt erop dat ik behoor tot een minderheid die je comments kan waarderen :O Keep it up!

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

en je bent net zo slim als die vriend van je.

Je weet niet hoe groot dit compliment is. Thanks :heart: :heart: :heart:

Beantwoorden
Citeren

Deze man geeft oprecht hoop aan de kinderen in de zaal en mensen die luisteren naar hem. Vind je opmerking hier echt zo kut hé, alsof ook maar iemand zegt dat dit filmpje kijken de enige uitweg is van je tegenslagen of dat je er rijk van wordt. Ik snap wel waarom jij en Caroline samen zijn.

:heart: :heart:

Beantwoorden
Citeren

het lijkt me duidelijk dat yoghi en caroline altijd gepest geweest zijn en nu samen de wereld haten.
:heart:

Beantwoorden
Citeren