Ga naar het forum
Down? Depressed? In...

Meldingen
Alles wissen

Down? Depressed? Insecure? Watch this!

55 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
5,795 Weergaven
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
het lijkt me duidelijk dat yoghi en caroline altijd gepest geweest zijn en nu samen de wereld haten.
:heart:

Funny hoe het altijd neerkomt op: Caroline en Yoghi hebben het goed samen en ownen in wat ze doen.
Moeten vroeger wel zijn gepest geweest. :facepalm:

Mss maar eens luisteren naar het filmpje van die man, voor je zulke lelijke dingen loopt te roepen. ;(

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
het lijkt me duidelijk dat yoghi en caroline altijd gepest geweest zijn en nu samen de wereld haten.
:heart:

Funny hoe het altijd neerkomt op: Caroline en Yoghi hebben het goed samen en ownen in wat ze doen.
Moeten vroeger wel zijn gepest geweest. :facepalm:

Mss maar eens luisteren naar het filmpje van die man, voor je zulke lelijke dingen loopt te roepen. ;(

lol.
Het gaat hem om jullie attitude.
Die reactie van yoghi op dat filmpje slaat gewoon op niets.
Lijkt me echt vermoeiend om met zo iemand om te gaan. Altijd zo'n verbitterde reacties.
Zou me niet verbazen dat die gepest geweest is.

"Caroline en Yoghi hebben het goed samen en ownen in wat ze doen"

Dit kwam zelfs niet eens aan bod hier.
bevestigt nog maar eens het hautaine gedrag.
:heart: :heart: :heart: :heart:

Beantwoorden
Citeren

Haha, hele dagen tegen elkaar braggen. NAIISSSSSSSSS

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan

Attitude lijkt iets soms al snel op een forum..

Yoghi heeft soms een beetje aparte humor en Caroline kan soms een beetje fel zijn maar aan de andere kant zijn het de beroerdste ook niet..

Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien ken ze natuurlijk ook alleen maar van hier en uh dadelijk ben ik de lul :D

Beantwoorden
Citeren

Nobody caressss

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan

and ur nobody:)

Beantwoorden
Citeren
dustje

Ik denk inderdaad dat die kinderen nu niet meer zullen pesten op school! :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Vind dat cliff wel een goed punt heeft.

Live and let live guys... Dat was nu precies de reden dat ik deze video wilde posten. Keep it cool :pokerface:

Beantwoorden
Citeren

Lol... grappig om te zien hoe een topic die gemaakt is om mensen op te beuren verandert in een bashtopic :P

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Lol nice topic, iedereen weer afgekoeld?

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Ja echt een geweldig filmpje dit. Erg inspirerende houding van die kerel en zal veel mensen een bruikbaar perspectief geven.

Justin, verveel je je?

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Soms verveel ik me ja. Dit lijkt me juist geen bruikbaar perspectief omdat ik wel armen en benen heb.

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Soms verveel ik me ja. Dit lijkt me juist geen bruikbaar perspectief omdat ik wel armen en benen heb.

ahh ja natuurlijk, stom van me. :D

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Wow.

En dan heb ik het niet over het filmpje...

Is verder natuurlijk knap dat hij een positieve draai aan zijn fysieke aandoening heeft weten te geven, maar waarom mensen denken dat dat helpt als je mentaal/sociaal in de knoop zit is mij een raadsel.

Eigenlijk tonen de reacties in deze thread dat al aan.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Wow.

En dan heb ik het niet over het filmpje...

Is verder natuurlijk knap dat hij een positieve draai aan zijn fysieke aandoening heeft weten te geven, maar waarom mensen denken dat dat helpt als je mentaal/sociaal in de knoop zit is mij een raadsel.

Eigenlijk tonen de reacties in deze thread dat al aan.

haha je hebt wel een punt :P

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

OT: Als je een gehandicapt persoon moet zien om jezelf op te beuren ben je echt niet goed bezig.

Wat ons punt dus ook al was op vorige pagina... :P
Alleen moesten toen wat kneuzen weer wat komen janken :D.

Beantwoorden
Citeren
onmybike

OT: Als je een gehandicapt persoon moet zien om jezelf op te beuren ben je echt niet goed bezig.

Wat ons punt dus ook al was op vorige pagina... :P
Alleen moesten toen wat kneuzen weer wat komen janken :D.

hmm je quote jezelf :P :coolface:
ben wel half mee eens zijn ook veel effectievere methodes. Wat ik zelf doe ik lekker gaan googelen en verhalen vinden over mensen die alles hebben verloren met poker, huis , familie kinderen en in de diepe schulden zitten dat beurt mij dan weer op.

Spoiler

level hierboven voor duidelijkheid :coolface:

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Ja om men punt nog eens te herhalen... :)
Ik snap dat dit filmpje helpt als je geen been meer hebt en dat het je kan opbeuren dat iemand zonder armen en benen toch nog een leuk leven heeft. Maar snap niet waarom dit mij zou aanspreken als ik me ergens kut om zou voelen. 'Er zijn ook mensen dood aan het gaan nu, ik moet niet zo zeuren...'

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Ja om men punt nog eens te herhalen... :)
Ik snap dat dit filmpje helpt als je geen been meer hebt en dat het je kan opbeuren dat iemand zonder armen en benen toch nog een leuk leven heeft. Maar snap niet waarom dit mij zou aanspreken als ik me ergens kut om zou voelen. 'Er zijn ook mensen dood aan het gaan nu, ik moet niet zo zeuren...'

spreekt mij ook niet perse aan maar kan me wel voorstellen dat dit bij kinderen meer indruk maakt als zo iemand een motivation speech geeft.
En zelfs deze meneer heeft het eigenlijk nog heel goed als je het vergelijkt met andere mensen op deze aarde.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Ik heb niet eens de moeite genomen om dit filmpje te bekijken. Wat Caroline zegt, als je van het zien van het leed van een ander, want dat blijft dit toch jezelf beter moet voelen is er iets in je wat niet deugt imo. Dat die gozer er grappen over kan maken zal allemaal wel. Dat mensen denken dat dit kinderen weerhoudt van pesten is te positief over kinderen. Dit effect is slechts tijdelijk en men gaat weer over tot de orde van de dag.

Om dan mensen zo persoonlijk aan te vallen zegt iets over degenen die het doen. Onfatsoenlijk is een mooi woord. Ga zelf eerder voor Tokkie gedrag. Iets wat niet van toepassing is in de discussie betrekken met een persoonlijke aanval. Ik vond dit een onzin post en vond het commentaar van Yoghi juist wel leuk.Petje af ook voor Caroline die tegenwoordig in haar posts haar woorden weloverwogen kiest.

Wel het hardste gelachen om de laatste zin uit de post van Onmybike. Zo waar. Dat geeft wat mij betreft het juiste perspectief aan. Het kan altijd beter, het kan altijd slechter.

Beantwoorden
Citeren