Waarom laad WH de handen niet in mijn Hud? Wie kan me helpen?
Hallo Laterssss
Welkom op het PokerStrategy forum.
Heb de thread verplaatst naar Software en Pokertools, want daar past deze thread beter.
Gebruik je Holdem Manager 2 of Pokertracker 4?
Als ik dit weet kan ik of iemand anders je beter helpen.
Groetjes,
SDK1987
Het lijkt mij verstandig om te controleren of de WH client in het Engels is ingesteld.
Ook moet bij 'Settings' het vinkje 'Store Hand Locally' zijn aangevinkt.
Controleer dan ook meteen in HM2 bij 'Site setup' of de plek waar je handen opslaat ook overeenkomt wat daar staat.
Een andere oorzaak dat je geen Hud krijgt is dat je lokale tijd gebruikt in William Hill.
Mocht dat zo zijn dan moet je in de HM2 software controleren bij 'Site setup' dat 'Adjust hand times to local time' op 0 staat.
Als dit allemaal klopt is het verstandig om te controleren dat je handen te zien krijgt bij 'Active session' als je aan het spelen bent.
Zijn er dan geen handen te zien of je Hud werkt nog steeds niet dan kun je het beste een mail sturen naar hm2support@holdemmanager.com. Dan krijg je advies van het IT-team van HM2 en zij kunnen je dan vast verder helpen.
Dank je voor je hulp,
WH staat in het engels en het vinkje staat aan, de tijd ga ik nu veranderen en moet nog even kijken of de local time op 0 staat.
Bij active session zie je wel de tafels maar niet de handen vreemd is dat ik wel bij speed tafels hud krijg wat overigens niet goed werkt want de namen staan niet op de juiste plek.. pfff ik ben ok een nono met deze instellingen.
hopen dat ik eruit kom..
alles geregeld maar het werkt nog niet, ga support wel mailen, dan moet het goedkomen
ben nog steeds ermee bezig vreemd genoeg doet speed poker hud het wel en gewone cashtafels niet