Iemand enig idee hoe je deze hud kan krijgen bij PT?
Ben em al paar keer tegen gekomen online in fotos....
En kom nu niet af met zelf gemaakt, of maak hem zelf, want die moet ergens gewoon af te halen zijn, anders werd hij niet zoveel gebruikt ![]()

Iemand enig idee hoe je deze hud kan krijgen bij PT?
Ben em al paar keer tegen gekomen online in fotos....
En kom nu niet af met zelf gemaakt, of maak hem zelf, want die moet ergens gewoon af te halen zijn, anders werd hij niet zoveel gebruikt ![]()

Waarom zou je hem willen hebben? Wat is het voordeel van een hud die je niet begrijpt? Ga niet zeggen dat je dat wel doet, anders wist je de naam wel. (als dit überhaupt al een voorgeprogrammeerde hud is)
De stats die der in staan kan je toch makkelijk achterhalen eens je de hud hebt imo....
Ben er vrij zeker van dat hij ergens moet af te halen zijn, heb em al ettelijke keren voorbij zien komen.
Toen ik geen tools gebruikte begreep ik mijn huidige hud ook niet, ik wil maar zeggen dat je heel veel zelf kunt leren. Misschien maar op .com posten dus...
je kan ook veel beter het simpel houden voor jezelf, std dingetjes als VPIP/PFR/c-bet/foldtoC-bet/WTSD e.d. - hou het bij twee/drie regeltjes en zet zonodig meer detail in je popup's. 10/25NL is gewoon iets beter dan ABCpoker spelen, daar heb je niet zulke ingewikkelde HUDs voor nodig.
+ wat Vince zegt
Extra info is extra info. Er zijn veel meer stats waar je leaks in kunt vinden dan de standaard stats.... Vooral belangrijk om tegen regs te spelen.
En trouwens, dat zijn geen antwoorden op mijn vraag, de vraag is hoe hij heet en waar ik hem kan halen...
Je wilt een hud nemen om er daarna pas achter te komen wat alles is? Lijkt me de omgekeerde manier van werken..
Tip: plaats de stats erin die je nuttig vindt, dan ontwikkel je ook een eigen manier van spelen en begrijp je het veel beter. Als je wat studiemateriaal doorneemt, kom je er vanzelf achter welke stats je handig vindt. Dat is denk ik effectiever dan achter de naam van deze hud gaan chasen.
ik denk dat gewoon heel veel mensen een gelijkaardige hud maken hoor, ik betwijfel dat dit een standaard hud is die in pokertracker zit.
En voor de rest, willen weten wat voor hud betere spelers gebruiken en welke stats er allemaal inzitten en wat ze juist betekenen is sowieso niet verkeerd.
Weet wel niet welke stakes je speelt jefke maar ik betwijfel wel of je op jouw stakes ( ik ga uit van micro/lowstakes ) ooit genoeg sample haalt om zo'n hud relevant te maken.
Op de site van PokerTracker is er een download-sectie waar er heel wat HUD-configuraties te vinden zijn. Mogelijk staat hij daar dus ergens tussen.
Voor de rest ben ik het wel met de reacties hierboven eens.
Ik vind het trouwens sowieso een crappy HUD, omdat hij alles in 1 enkel panel zit te crammen, waardoor je gewoon problemen gaat hebben om die goed te positioneren. Je kan veel beter met meerdere panels werken en/of met pop-up panels (i.e. panels die er pas komen als je op de HUD klikt).