Skip to forum
PokerStrategy.com S...

Meldingen
Alles wissen

PokerStrategy.com SideKick - Download & Setup-handleiding

155 Berichten
61 Gebruikers
0 Reactions
37.7 K Bekeken
Moderator
SDK1987

Zolang er geen melding is gedaan dat sidekick wel werkt voor pokerstars.be is het helaas niet mogelijk om sidekick te gebruiken daarvoor.

Beantwoorden
Citeren
FriskyArt

Jammer dat Stars.be niet ondersteund wordt :( ik vroeg me al af waarom het niet werkte. Vroeger werkte het nochtans wel, maar weet niet zeker of dat op Stars was.

En wilde net gaan meespelen voor die Level Up komende maand :facepalm:

Hopelijk volgt dit wel in de toekomst.

Beantwoorden
Citeren
jasnba

sidekick werkt opeens niet meer?
ik speel op Coral Poker.
ik heb geen idee wat het probleem is... ?(

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Veranderde je iets aan je installatie? Heeft het vroeger al op coral poker gewerkt ?

Op stars.be heeft het inderdaad nog nooit gewerkt (jammer genoeg ,ben zelf ook belg ;)). Dat is een beetje het vervelde van die lokale clients natuurlijik :)

Beantwoorden
Citeren
jasnba

ik heb niets veranderd aan mijn installatie.
voorheen werkte het wel op coral poker, maar de laatste dagen krijg ik geen melding/handhistory meer van sidekick....

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Veranderde je iets aan je installatie? Heeft het vroeger al op coral poker gewerkt ?

Op stars.be heeft het inderdaad nog nooit gewerkt (jammer genoeg ,ben zelf ook belg ;)). Dat is een beetje het vervelde van die lokale clients natuurlijik :)

Beantwoorden
Citeren
pjerter

Hallo allemaal

Mijn sidekick start nu op in een klein scherm weet iemand hoe je het op volledig scherm kan krijgen.

Het programma mist de twee vierkantjes rechtsboven in wel een kruis en een min teken

Alvast bedankt

Beantwoorden
Citeren

Is het nog steeds zo dat Sidekick niet werkt op PS.be ?

Alvast bedankt

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door jasnba
ik heb niets veranderd aan mijn installatie.
voorheen werkte het wel op coral poker, maar de laatste dagen krijg ik geen melding/handhistory meer van sidekick....

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Ik denk dat je deze vraag beter kunt voorleggen aan de sidekick-support team dat je op het Engelse forum kunt vinden. Zij kunnen jouw beter helpen om er voor te zorgen dat sidekick goed werkt op coral poker.

Oorspronkelijk gepost door pjerter
Hallo allemaal

Mijn sidekick start nu op in een klein scherm weet iemand hoe je het op volledig scherm kan krijgen.

Het programma mist de twee vierkantjes rechtsboven in wel een kruis en een min teken

Alvast bedankt

Dat heb ik nu ook, nadat ik het scherm kleiner heb gemaakt. Ik denk dat het momenteel niet meer kan om het scherm groter te krijgen. Je kunt natuurlijk ook aan het support-team op het Engelse forum om het aan te passen.

Oorspronkelijk gepost door wcarharttw
Is het nog steeds zo dat Sidekick niet werkt op PS.be ?

Alvast bedankt

Helaas werkt Sidekick nog steeds niet op de Pokerstars.be client. Je kunt altijd het sidekick-support team vragen of ze er op korte termijn wat aan gaan doen.

Beantwoorden
Citeren

De sidekick werkt dus nog steeds niet op pokerstars.be?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik denk dat inderdaad nog steeds niet werkt op PokerStars.be en heb zo mijn twijfels dat het ooit wel zal werken, maar je weet het natuurlijk nooit.

Beantwoorden
Citeren

Dat is wel jammer natuurlijk. Heb het gedownload en ziet wel interessant uit.

Beantwoorden
Citeren
soldeh

SideKick krijgt geen handen van mij binnen. Ik speel op PKR, wat volgens de informatie op de website ondersteund zou moeten worden. Hoe kan ik SideKick aan de praat krijgen?
Ik gebruik voor zowel PKR als SideKick Windows 7 via WMware Fusion, en mn handen komen wel binnen in HM2. Ik heb ook de instructies voor HM2 gevolgd, maar zonder succes. Auto-detect zet de offset overigens op 0 terwijl het 2 zou moeten zijn, dus dat heb ik zelf weer aangepast toen ik zag dat er toch geen handen binnenkwamen in SideKick.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is lastig. Ik zou zelf ook niet weten waar het aan ligt. Je zou het eventueel in de Engelse PokerStrategy.com SideKick forum kunnen vragen hoe het zit.

Beantwoorden
Citeren
soldeh

Ik heb m'n vraag op het engelse forum gesteld, als ik meer weet zal ik het hier wel delen voor mensen die met een vergelijkbaar probleem zitten..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is prima. Ik hou het zelf ook wel in de gaten als er een antwoord komt.

Beantwoorden
Citeren