Als .be niet werkt kan je niet gewoon de gewone pokerstars software gebruiken of gaat dat niet?
Hoi,
Bij mij werk het programma ook niet.
Ik speel sng en Cash-game op pokerstars en mijn acount is gekoppeld aan pokerstrategy. Ik krijg wel mijn punten op pokerstrategy maar geen sidekicks.
Toch is alles ingesteld zoals het op de site staat.
Kan ik nog iets anders doen?
hey doornkapper,
Ik zie dat je speelt bij PokerStars.be.
Helaas is de handgeschiedenis daar net iets anders dan bij PokerStars.com. Daardoor kan de SideKick de informatie uit de handhistory helaas niet herkennen.
Dit zal in de toekomst wel ingebouwd worden zodat je ook bij PokerStars.be de SideKick kunt gebruiken. Wanneer dat dit is durf ik op dit moment echter nog niet te beloven, omdat de eerste veranderingen in dit opzicht het toevoegen van enkele andere pokerrooms is. ♠_frown:
Zit op titan, heb het uur veranderd (al voor ik sidekick had), en het werkt niet, ook niet na een reboot. Geen foutmelding ofzo, gewoon geen geïmporteerde handen.
Ik denk dat dit komt omdat HEM de handhistories verwijdert na processing (mijn histories folder is namelijk leeg in de titan folder). hoe fix ik dit?
grtz
Ik denk dat dit komt omdat HEM de handhistories verwijdert na processing (mijn histories folder is namelijk leeg in de titan folder). hoe fix ik dit?
Daar zou het goed aan kunnen liggen. Kun je de optie uitzetten zodat HEM de handhistories niet verwijdert?
Heb nu al tot 2x toe gehad dat mijn handcount terug op 10K wordt gezet. Had tijdje niet meer gespeeld en gisteren zag ik na update minder handen staan.
Dacht zal wel foutje zijn, maar nu heb ik SideKick weer opgestart en nu staat er weer 10.000 kortom lijkt wel of handen steeds terug wordt gezet.
dat heb ik ook een keer gehad , had ik eerst de button voor 10k handen ofzo , en toen had ik het een tijdje niet aangezet en toen deed ik hem weer een keer aan en was alles weg
update en BUMP in 1 -> nu ik het weer een keer start staan er 10944 handen dus van vorige sessies lijkt hij wel handen hebben te opgeslagen maar niet allemaal. Er lijkt dus vooruitgang te zijn. Waar ik wel van baal is dat ik nu goede 6-7K handen kwijt ben
(of iig lijk te zijn).
pfff... SideKick neemt mijn Everest handen niet meer mee.
PokerStars wel.
Probleem lijkt ontstaan na installatie HEM2, maar ook als ik die niet heb draaien worden handen niet meegenomen (alle handen SNG by the way)
Iemand tips?
Na herstart en leeggooien Everest History map werkt e.e.a. weer.
Zal later eens testen of het probleem weer optreed als ik HEM ernaast draai
waar staat de data, of behaalde side Kicks.
als ik miujn compueter opnieuw installeer, ben ik dan alles kwijt of staat dat eregens bij PokerStrategY?
@pokerflip:
Wanneer je je hele computer leeggooit en met een compleet blanke windowsinstallatie verder gaat, dan zijn je behaalde Kicks inderdaad ook weg. Deze worden lokaal op je PC opgeslagen.
@Solartje:
Wanneer PokerStars.be er aan komt durf ik niet precies te zeggen helaas. De eerstvolgende uitbreiding van ondersteunde rooms zal in ieder geval 888poker worden, waar momenteel aan gewerkt wordt.
Ik zit met een Sidekick probleem: PokerStrategy Sidekick werkt niet + waarschuwing AVG?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
@Solartje:
Wanneer PokerStars.be er aan komt durf ik niet precies te zeggen helaas. De eerstvolgende uitbreiding van ondersteunde rooms zal in ieder geval 888poker worden, waar momenteel aan gewerkt wordt.
:rage:Zit ik hier dat programma te installeren. Heel deze thread te lezen, om dan te merken dak dit allemaal voor niks heb gedaan. ![]()
Dan maar geen $1000
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
@Solartje:
Wanneer PokerStars.be er aan komt durf ik niet precies te zeggen helaas. De eerstvolgende uitbreiding van ondersteunde rooms zal in ieder geval 888poker worden, waar momenteel aan gewerkt wordt.:rage:Zit ik hier dat programma te installeren. Heel deze thread te lezen, om dan te merken dak dit allemaal voor niks heb gedaan.
Dan maar geen $1000![]()
AAARGGH
Of even wat fullhousejes verzamelen op een andere room en zo die $1K shippen ♠_cool:
Ik heb nu hetzelfde probleem als Pcbeem. Had eerst 12.964 hands ofzo start m net op zijn het er 8000, en de kicks voor het behalen van de 9k en 10k zijn weg.
Beetje vaag