Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Beginner

40 Berichten
6 Gebruikers
2 Reacties
2,935 Weergaven

hallo allemaal! Ik speel al een tijdje af en aan recreatief cashgames op pokerstars (0,01/0,02ct en 0,02, 0,05ct). Ik speelde nooit toernooitjes, maar sinds kort heb ik een paar Sit&Go's gespeeld, en dat vond ik eigenlijk wel leuk om te doen. Na wat adviezen van een collega (Die ook hier geregistreerd staat) ben ik op deze site terecht gekomen om toch eens te kijken om niet alleen recreatief te spelen, maar ook af en toe wat te winnen... :D Ik heb de basis gelezen, en moet zeggen dat het nu al wat beter gaat in de kleine toernooitjes (ik win er zelfs af en toe een :f_thumbsup:). Als ik hier zo rondkijk verwacht ik nog veel te kunnen leren!

Dennis

Beantwoorden
Citeren
39 reacties

Welkom Dennis.

Veel plezier hier op het forum.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

welkom dennis,

denk dat er hier ook wel meerdere blogs zijn waaruit je wel wat zal kunnen leren ivm sit 'n go.
GL en veel leergenot :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hallo Dennis

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Welke SNG's heb je tot nu toe al gespeeld?
Ik speel zelf graag Fifty50's en 9 mans SNG's.

Zo te zien ben je nog een basic lid en je kunt d.m.v. de gratis geldpromotie een bankroll krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

Dank! Ik moet nog even zoeken welke de beste voor mij is, maar op Pokerstars heb ik afgelopen weekend voor het eerst wat satelites gespeeld van 35ct, en die gingen wel goed. Ik heb ook een paar 0,50 ct 45 mans gespeeld, maar ergens gaat dat net voor het einde fout. tot nu toe eindig ik daar steeds tussen de 10e en 15e plaats. Ik heb nu 10$ op pokerstars gestort, dus ik speel alleen de kleinste toernooitjes...de 1,50$ 9 mans lijken me nu niet verstandig om te spelen met deze BR...:) Kleinere 9 mans zijn er niet volgens mij?

Toen ik voor het eerst ging pokeren, was mijn spel gebaseerd op limpen, en hopen op een hit op de flop...naja...ik hoef je niet te vertellen dat dat niet werkt:f_biggrin: Dus al met al ben ik al beter gaan spelen, maar moet nog veel leren...:)

Ik heb inmiddels ook gebruik gemaakt van de geldpromotie op 888, alleen moet ik daar nog op mijn geld wachten...:) van 888 zelf kreeg ik 1ct voor een tournooitje, die gewonnen (ticket voor 10ct toernooi), dat toernooi 2 keer gewonnen (35ct 1ste plaats) en zo mijn bankrol uitgebouwd van 0ct naar 68ct...je moet ergens beginnen toch?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Op PokerStars heb je ook de 50c Turbo 9 mans. Dat zou je eventueel kunnen spelen en dat is qua BRM al beter dan de 45 mans. Aangezien de swings bij SNG's met meer deelnemers hoger liggen. Al zou ik zelf de 25c 45/90 mans spelen met een $10 bankroll als je tijd hebt om 2 tot 4 uur per game te spelen.

Al zou het mooi zijn als je ook via 888Poker een mooie bankroll weet op te bouwen.
Aangezien het niveau daar over het algemeen lager ligt dan op PokerStars bijvoorbeeld.

Beantwoorden
Citeren

Die 9 mans heb ik gisteren gevonden inderdaad. 1tje gespeeld en meteen een leuke pot. AKs all in winnen, en de hand erna AA preflop allin verliezen van 78o van dezelfde speler...:( Uiteindelijk toernooi toch gewonnen, dus de start is goed...:)

ik heb op 888 de 1ct toernooitjes gespeeld, maar dat is echt bingo-en...:(...daar ga ik nu ASAP door naar de 10ct toernooitjes , ook al is mijn BR daar nog niet hoog genoeg voor. Zou wel leuk zijn als ik daar een beetje een BR op kan bouwen vanuit niets.

Beantwoorden
Citeren

Ikzelf speel nu ook op 888 en gaat me aardig goed af.
De 40c SNG Double or Nothing zijn erg makkelijk te doen.

Dit wissel ik af door ook 2NL Cash te spelen en enkele freeroll toernooien.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is mooi om te horen. Ben benieuwd of je het uiteindelijk voor elkaar zult krijgen om op 888Poker een hele mooie bankroll te krijgen. Al lijkt me het met het niveau daar geen probleem. Al zijn die 50c op PokerStars ook behoorlijk fishy.

Beantwoorden
Citeren

Op de een of andere manier lukt het me niet om gratis geld te krijgen...pokerstars snap ik, daar heb ik al een account en die wordt blijkbaar al getracked...:f_cry:
888 leek alles in orde, alle meldingen gehad dat alles goed was en dat het geld onderweg was, maar krijg net toch een mail dat ik niet getracked wordt....het is mij een raadsel...ticket gelogged in ieder geval

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is inderdaad merkwaardig. Blijkbaar gaat het de laatste tijd wel vaker mis met mensen die net een account registeren als ik de thread https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1008337#post1008337 volg. Heb je deze informatie gekregen d.m.v. een ticket van onze klantenservice?

Beantwoorden
Citeren

Nee, ik kreeg gewoon een mail van pokerstrategy met onderstaande erin:

Je geldtransfer werd afgewezen

Beste Dynia14, jammer genoeg werd je gratis geldtransfer naar 888poker afgewezen omdat deze niet getrackt is via PokerStrategy. Er is geen mogelijkheid om dit te wijzigen. Je kunt natuurlijk nog steeds jouw gratis pokergeld claimen door je te registreren bij een van onze andere pokerrooms.

Misschien heb ik in de 888poker applicatie iets over het hoofd gezien?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Volgens mij kun je niet veel verkeerd doen als ik de bonusinstructies zo lees. Dus als je een nieuw account hebt zou alles gewoon moeten functioneren. Ik heb het intern voorgelegd en ben benieuwd of dat tot een oplossing gaat leiden. Al kun je natuurlijk ook zelf even een ticket sturen naar onze klantenservice. Dan gaat het waarschijnlijk sneller.

Beantwoorden
Citeren

Bedankt SDK1987...:)...Ik heb na de mail meteen een ticket gelogged...even kijken wat daar uit komt.

Beantwoorden
Citeren

Gister weer een paar 10ct toernooitjes op 888 gespeeld, en mijn stack vedubbeld...jeeeeej...Wel vaak 2e geworden, en dan krijg je maar 12ct...Nu de 45 mans op pokerstars nog...:f_confused:

Beantwoorden
Citeren

Als je maar vaak ITM bent, zit je wel goed.
Ik heb ook net gestort op Stars ivm de "MEGABONUS" actie.

Toch goed dat je aardig steady omhoog gaat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door Dynia14
Bedankt SDK1987...:)...Ik heb na de mail meteen een ticket gelogged...even kijken wat daar uit komt.

Ik heb zelf van mijn intern begrepen dat je ergens anders tracked zou kunnen zijn met 888poker account. Dat vind ik zelf wat merkwaardig, maar dat zou een reden kunnen zijn dat je hier niet tracked bent bij 888poker. Dus dat je bijvoorbeeld via een andere link dan hierboven je account hebt aangemaakt. Al is het voor ons lastig te achterhalen waardoor het precies is misgegaan.

Beantwoorden
Citeren

Snap er niks van...Ik heb 888 opnieuw geinstalleerd, nieuw account aangemaakt, alles via pokerstrategy en toch niet getracked...Het houdt dus op...Pokerstars gaat niet...888 gaat niet...en ik zie het niet zitten om op 5 verschillende sites te spelen om getracked te kunnen worden...Blijf dus op pokerstrategy.com in ieder geval Basic member jammer genoeg...:f_cry:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hallo Dynia14,

Heb al wel op post van je gereageerd maar je nog geen eens welkom geheten bij deze dus :f_thumbsup:

Nou om Bronze te worden hoeft je niet eens op een site te spelen daarvoor moet alleen je gratis geld worden gestort dus daarvoor hoeft je het iig niet te laten :f_cool:. Maar ik zou zeggen probeer het gewoon eens op andere room, SNG kun je eigenlijk overal wel redelijk spelen en stel je speelt een paar SNG's op een dag op die room dan haal je met de 10 bonuspunten per dag redelijk easy de Silver status!!

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren

Hey PCBeem, Tnx! Ik wilde eigenlijk niet op andere rooms pokeren, maar wel graag een hogere status krijgen, dus misschien dat ik toch nog een andere probeer...:f_biggrin:

Kreeg overigens nog een mail dat ik niet gekoppeld ben aan 888 door een technische storing...:(...jammer maar helaas.

Mijn BR op 888 gaat wel gestaag omhoog...:D...Inmiddels al 1,62$...wooohooo!....
Als ik dit nou vol kan houden, wordt het nog wel wat...:D

Average ROI % 97
ITM % 79
Wins/Loses 11/3

Zou bijna een blog beginnen...:f_biggrin:, "From Zero to ....?"

Beantwoorden
Citeren