Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Beginner

40 Berichten
6 Gebruikers
2 Reacties
2,934 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Dynia14
Hey PCBeem, Tnx! Ik wilde eigenlijk niet op andere rooms pokeren, maar wel graag een hogere status krijgen, dus misschien dat ik toch nog een andere probeer...:f_biggrin:

Kreeg overigens nog een mail dat ik niet gekoppeld ben aan 888 door een technische storing...:(...jammer maar helaas.

Mijn BR op 888 gaat wel gestaag omhoog...:D...Inmiddels al 1,62$...wooohooo!....
Als ik dit nou vol kan houden, wordt het nog wel wat...:D

Average ROI % 97
ITM % 79
Wins/Loses 11/3

Zou bijna een blog beginnen...:f_biggrin:, "From Zero to ....?"

Goed bezig en ga zo door.

Ikzelf zit momenteel op $18,90 op 888.
En heb mezelf voorgenomen zodra ik $25 heb, een eigen blog te beginnen.
Ikzelf ben begonnen met de $2 gratis.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Blog beginnen met Basic status kan echt niet :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik dacht ook dat ik tracked was en via deze site 888 heb gedownload.
Ook de gegevens ingevuld onder mijn account maar tot nu toe 0.

Er staat ook dat het wel een week kan duren, dus ik wacht nog even.
Anders stuur ik even een bericht aan de klantenservice.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Zou ik zeker even proberen en zoals ik al zei je kunt als het niet is gelukt ook nog andere room proberen; het blijft gratis he :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Als ik zo naar de blogsectie kijk zijn er 2 basicleden die een blog bijhouden.
Al is het lastig om plaatjes te posten, maar dat is met wat hulp van ons wel op te lossen:f_wink:
Al hoop ik dat het toch snel zal lukken om de Bronze status te krijgen na de technische fout bij 888Poker.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Als ik zo naar de blogsectie kijk zijn er 2 basicleden die een blog bijhouden.
Al is het lastig om plaatjes te posten, maar dat is met wat hulp van ons wel op te lossen:f_wink:
Al hoop ik dat het toch snel zal lukken om de Bronze status te krijgen na de technische fout bij 888Poker.

Heb me nu via deze site aangemeld bij Unibet.
Is even kijken of dat beter gaat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat zal denk ik wel. Heb je al met de 10 euro NL4 ticket gespeeld dat je meteen krijgt als je voor het eerst inlogt?

Beantwoorden
Citeren

Dat zal denk ik wel. Heb je al met de 10 euro NL4 ticket gespeeld dat je meteen krijgt als je voor het eerst inlogt?

Jazeker, gisteren heb ik even gespeeld.
Vanavond ga ik er weer mee verder.

Ik moet nog even geduld hebben verwacht ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Morgen zul je normaal gesproken je eerste StrategyPoints (SP) van Unibet ontvangen.

Beantwoorden
Citeren

Ik heb me ook aangemeld bij Unibet, en inderdaad de 10euro gekregen...dat is inmiddels 20 euro, maar ik begrijp niet goed hoe dat nou werkt...Is dat speelgeld? Want mijn balans blijft 0 euro...?...Ik had ook een 5 euro Banzai ticket, maar die was ik na 2 handjes kwijt...:f_rolleyes: Ik zie ook wel iets dat ik op 30% van een of andere bonus ben (krijg ik 1 euro) en ik moet 750 flops zien voor een andere bonus...beetje verwarrend allemaal...maar het speelt wel makkelijk daar tot nu toe...:)

edit...Moet dus 750 flops zien om de 10 euro te krijgen begrijp ik...:)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Die 1 euro kan ik niet helemaal plaatsen maar goed dat zal wel extraatje zijn, niet te veel klagen lijkt me :f_cool:. Maar als je daar echt zekerheid over wilt hebben kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van Unibet.

Verder is het geld pas officieel van jou als je 750 flops hebt gezien en daarom blijft je balans ook op 0 staan. Zodra je die 750 flops hebt gezien zou dit geld wel op je balans zichtbaar moeten worden.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Dynia14
Ik heb me ook aangemeld bij Unibet, en inderdaad de 10euro gekregen...dat is inmiddels 20 euro, maar ik begrijp niet goed hoe dat nou werkt...Is dat speelgeld? Want mijn balans blijft 0 euro...?...Ik had ook een 5 euro Banzai ticket, maar die was ik na 2 handjes kwijt...:f_rolleyes: Ik zie ook wel iets dat ik op 30% van een of andere bonus ben (krijg ik 1 euro) en ik moet 750 flops zien voor een andere bonus...beetje verwarrend allemaal...maar het speelt wel makkelijk daar tot nu toe...:)

edit...Moet dus 750 flops zien om de 10 euro te krijgen begrijp ik...:)

Ik ben momenteel ook druk bezig op Unibet.
Die 750 flops moet je nog best wel even voor pokeren.

Vanavond weer verder.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Die 1 euro kan ik niet helemaal plaatsen maar goed dat zal wel extraatje zijn, niet te veel klagen lijkt me :f_cool:. Maar als je daar echt zekerheid over wilt hebben kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van Unibet.

Verder is het geld pas officieel van jou als je 750 flops hebt gezien en daarom blijft je balans ook op 0 staan. Zodra je die 750 flops hebt gezien zou dit geld wel op je balans zichtbaar moeten worden.

Je krijgt ook een 500 euro welkomstbonus die je kunt vrij spelen en daar komt die 1 euro van.
Zo te zien zijn jullie beide nu Bronze. Dus lijkt me dat alles is goed gegaan bij Unibet :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren

Je krijgt ook een 500 euro welkomstbonus die je kunt vrij spelen en daar komt die 1 euro van.
Zo te zien zijn jullie beide nu Bronze. Dus lijkt me dat alles is goed gegaan bij Unibet :f_thumbsup:

Klopt, is goed gegaan bij Unibet.
Ben al de strategie-artikelen (Bronze) aan het lezen, kan nooit geen kwaad.

Beantwoorden
Citeren

Ziet er goed uit! Bedankt voor de hulp mensen!...Nu proberen de 750 flops te zien, en nieuwe documenten lezen!...:)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ziet er idd stukken beter uit heren!!

Beantwoorden
Citeren

Ziet er idd stukken beter uit heren!!

Bedankt, ben er stiekem ook wel blij mee. _biggrin:

Gisteravond nog even een sessie gemaakt op Unibet en heb nog 406 flops te gaan.
Momenteel is mijn ticket €24,-

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Kijk dat gaat prima en nu kun je met gerust hart een blog maken :).

Beantwoorden
Citeren
rambowins

wellicht tot snel op 888 ±P veel suc6 met het opkrikken van je bankroll .

peacee

Beantwoorden
Citeren

Ben even op vakantie geweest, en alleen af en toe ingelogged om een flop te zien voordat de 6 dagen voorbij zijn...:D
De cashgames vallen nog niet mee...speel nu 4 tafels tegelijk, en ik krijg prima speelbare kaarten, maar AK kán ik op de een of andere manier gewoon niet spelen / winnen, en kk verliezen van q9 is ook niet fijn, maar die dingen gebeuren...:rage:

sta nu op 22$ en moet nog 150 flops zien om het krijgen...:)

Beantwoorden
Citeren