Skip to forum
PokerStrategy.com S...

Meldingen
Alles wissen

PokerStrategy.com SideKick - Download & Setup-handleiding

155 Berichten
61 Gebruikers
0 Reactions
37.7 K Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Introductie

Hier lees je hoe je de PokerStrategy.com SideKick software kunt downloaden en installeren. Alle andere informatie over de PokerStrategy.com SideKick vind je in deze overzichtsthread.

1. Download

Download de PokerStrategy.com SideKick hier

Let op: Als je Internet Explorer 9 gebruikt, Lees dan alsjeblieft de handleiding in de tweede post.

Ondersteunde varianten en pokerrooms:

• Cashgames
• Single Table Sit & Go Toernooien

PokerStars
Titan Poker
Mansion Poker
William Hill
bet365
Poker770

Download met bijv. Firefox

Een klein dialoogvenster vraagt je om de download te bevestigen. Klik gewoon op "Save File".

Na een paar seconden staat de file op je computer. Het Firefox Download venster toont nu ook het gedownloade installatiebestand. Rechtsklik op het bestand om het menu te openen.

Start nu de installatie door op "Open" te klikken.

Je kunt de installatie ook starten door te dubbelklikken op het bestand.

2. Setup

Windows vraagt je te bevestigen om de applicatie te starten. Ja dat wil je :).

Een scherm verschijnt, waarin je gevraagd wordt om de PokerStrategy.com voorwaarden te lezen accepteren. Vink de box af en klik op 'ga verder'.

Je krijgt nogmaals een popup waarin gevraagd wordt of je wilt beginnen met de installatie. Ook hier klik je weer "ja".

De PokerStrategy.com SideKick wordt nu automatisch gedownload en geïnstalleerd. Zodra de installatie klaar is verschijnt het loginscherm. Vul hier gewoon je PokerStrategy.com username en wachtwoord in.

Het programma is nu actief. Je vindt het programma terug in de Windowsmenubalk.

Veel plezier!

3. Voorwaarden

De handhistories moeten opgeslagen worden

De PokerStrategy.com SideKick werkt met de handhistory files die de pokerrooms op je harde schijf opslaan. Daarom moet je deze functie in de pokerroomsoftware ook aanzetten. Hieronder zie je hoe je dat voor de verschillende pokerrooms kunt instellen.

3.1 PokerStars

Voor het opslaan van de handhistory bij PokerStars ga je naar het menu "options" (1). Daar selecteer je dan "Instant Hand History Options..." (2).

Er opent nu een nieuw scherm. Zorg er voor dat de optie "Save My Hands History" geactiveerd is. (Er staat dan een vinkje voor).

Zorg er bovendien voor dat de taal op Engels staat.

De rest van de instellingen kun je zo laten zoals ze standaard zijn ingesteld.

Vergeet op het einde niet om deze veranderingen op te slaan door op "OK" te klikken.

3.2 iPoker Skins

Bij de software van de pokerrooms voor het iPoker-netwerk heb je geen optie om de handgeschiedenis al dan niet op te slaan. De software slaat deze altijd op. Je hoeft hier dus zelf niets in te stellen.

Beantwoorden
Citeren
154 replies
Head Admin
Lanfear81

Download met Internet Explorer 9

Zodra je op de downloadlink klikt, geeft Internet Explorer 9 je een klein bericht onderaan de pagina, waarom gevraagd wordt wat je met de file wilt doen.

Klik op "Run/uitvoeren" om het programma uit te voeren. Je hoeft het niet op te slaan.

"Smart"Screen Filter

Als de SmartScreen filter geactiveerd is, krijg je eventueel nog een popup waarin staat dat "this software is not commonly downloaded."

Klik op "Actions".

Er verschijnt een nieuw menu om de applicatie te starten. Klik op "More Options".

Je krijgt nu nog eens een keuze menu. Klik op "Run anyway".

Beantwoorden
Citeren

Instructies voor Hold'em Manager 1 en 2 gebruikers

Hold'em Manager 1 gebruikers moeten handmatig de instellingen aanpassen, zoals aangegeven in het screenshot hieronder.

Hold'em Manager 2 gebruikers moeten één keer klikken op de 'Auto Detect' button, zoals aangegeven in het screenshot hieronder.

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Als je problemen met de installatie zou hebben, laat het dan zeker even weten in deze thread.

Beantwoorden
Citeren

Ik heb alles ingesteld zoals hierboven beschreven. Mijn handhistory staat aan op stars, ik heb het programma succesvol geïnstalleerd en ik hab mijn blast-off kick ontvangen. Maar als ik begin te spelen doet dat programma niks. Ik heb maw mijn "poker starter" kick niet ontvangen. Mijn stars account is wel n iet tracked, speelt dat een rol?

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet

Volgens mij moet het wel een tracked account zijn ja

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet

Ook als je account niet tracked is kun je kicks verzamelen. Je kunt echter niet meespelen voor de promoties op een untracked account.

@walrus: Staat je HH wel op engels ingesteld? als deze Nederlands is, dan kan de software die helaas niet herkennen.

Beantwoorden
Citeren

HH staat in het engels. Is het om het even waar je je HH opslaat of moet je die echt opslaan onder C:users\...... ?

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
HH staat in het engels. Is het om het even waar je je HH opslaat of moet je die echt opslaan onder C:users\...... ?

Hmm, je slaat je HH op in een custom folder?
Dat zou eventueel wel het probleem kunnen zijn.

Beantwoorden
Citeren

Als dat zo is dan zoekt jullie mijn HH op een plaats waar ik ze niet opsla. Vandaar mijn vraag: scant dat programma je ganse harde schijf op zoek naar HH of enkel in de Standaard folders die voorzien worden bij het downloaden van de pokerroom-software.

Greetz....

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
Als dat zo is dan zoekt jullie mijn HH op een plaats waar ik ze niet opsla. Vandaar mijn vraag: scant dat programma je ganse harde schijf op zoek naar HH of enkel in de Standaard folders die voorzien worden bij het downloaden van de pokerroom-software.

Greetz....

Heb de vraag al voorgelegd aan IT. _cool:
Zodra ik antwoord heb laat ik dat hier weten.

Beantwoorden
Citeren

Ok, thx

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

In principe zou het opslaan van de HH in een custom folder geen probleem moeten zijn en zouden de handen gewoon getracked moeten worden.

Zou je me even willen mailen naar dutch@pokerstrategy.com

Met daarin:
- de HH die niet opgeslagen wordt
- het type toernooi -> 18 mans sng?
- de folder waar je je HH opslaat

Ik zal dat dan doorsturen naar IT, zodat ze het probleem kunnen analyseren

Beantwoorden
Citeren
JinEX

krijg telkens een error dat die Framework 4 niet geinstalleerd kan worde.... X(

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet

Ook als je account niet tracked is kun je kicks verzamelen. Je kunt echter niet meespelen voor de promoties op een untracked account.

@walrus: Staat je HH wel op engels ingesteld? als deze Nederlands is, dan kan de software die helaas niet herkennen.

Dus als je jouw account niet via Pokerstrategy heb aangemaakt, kan je niet in de prijzen vallen of zie ik dit verkeerd??

Beantwoorden
Citeren
Moesie17

Bij mij doet hij het niet super vreemd , ik speel handen maar die pakt die niet kan iemand mij mailtje sturen aub :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door JinEX
krijg telkens een error dat die Framework 4 niet geinstalleerd kan worde.... X(

Hmm. Staat er nog een specifieke errormelding met iets meer info? Dan ga ik het navragen.

Dus als je jouw account niet via Pokerstrategy heb aangemaakt, kan je niet in de prijzen vallen of zie ik dit verkeerd??

Zonder tracked account kun je wel gewoon Kicks verzamelen en het programma gebruiken. Maar voor de promoties kom je dan idd niet in aanmerking.

Bij mij doet hij het niet super vreemd , ik speel handen maar die pakt die niet kan iemand mij mailtje sturen aub

Zou je iets meer informatie kunnen geven? Op welke room speel je en welke pokervarianten? En heb je 'Blast-off en Starter Kick' wel gekregen?

Beantwoorden
Citeren
JinEX

denk niet dat het iets met de programma is
maar mijn pc wilt het niet downloade

ff aan het googlen om dit op te losse

Uploaded with ImageShack.us

Beantwoorden
Citeren
brokkeman

Moet je SideKick eerst opstarten voor je begint aan een sessie of download hij je handen als je het een week later eens opstart?
Of start hij op bij opstarten van je computer?

Beantwoorden
Citeren
Mookey

Hoi,

De gespeelde handen worden niet verwerkt. Ipoker(770) staat op mijn C-schijf in een map poker, moet dit niet op een of andere manier ingesteld worden?

:f_cool:

Beantwoorden
Citeren