Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Light Aggressive [ NL ]

234 Posty
36 Użytkownicy
41 Reakcje
7,776 Wyświetlenia
chriskwns

Witam.

Nadszedł czas by solidnie podejść do Pokera!!

Krótka historia mojej gry : gram od nieco ponad roku, niestety przez ostatnie 6 miesięcy miałem sporą przerwę co lekko zahamowało mój postęp. NL2, NL5 no i NL10 NL10 NL10. Ostatnio kilka razy shootowałem NL25 _cool: , było obiecująco .... i znów na NL10 _frown:.

Obecnie gram ZOOMa i od jakiegoś czasu jestem zainteresowany nieco luźniejszą grą. Co to oznacza ?

Główna idea : LAG preflop - TAG postflop.

Nie będzie więc raczej chorych spazzów, 3ch beczek z air jak leci itp. ( haha zobaczymy ). Luźniejsza gra w moim przypadku ma na celu wykorzystywanie Folding Equity, głównie PF, którego myślę, że jest całkiem spooro na fullringach. Do tego oczywiście cały czas trzymając się solid gry :sdrink

Krótki wykres mojej gry od czasu postanowienia "gramy solid"

Główne cele na początek :

• Quality > Volume
  • Praca nad agresją postflop w odpowiednich spotach, popracować nad value betowaniem
  • Wrzucać trudne ręce do oceny
  • Edukacja - uczęszczać na treningi, oglądać filmiki, czytać książki, artykuły i blogi
  • Konsekwentnie i systematycznie prowadzić bloga

To tyle na początek, wish me luck _biggrin:

Ps. Jestem chętny do współpracy z ludźmi z NL10 czy też z kimś kto obecnie jest pomiędzy NL10, a NL25. Sweaty, session/video review....

Odpowiedz
Cytat
233 odpowiedzi
Pomarancza

Jak chcesz być loose preflop, to mimo wszystko postflop też trzeba. Najlepiej szukać fold equity w fiszkach, które dużo oglądają flopów, ale mało grają. Na takich to prawie każdy board jest dobry do c betu.

Odpowiedz
Cytat
chriskwns