Skip to forum
Od amatora do poker...

Notifications
Clear all

Od amatora do poker pro

16 Posts
9 Users
65 Reactions
3,873 Views
Miracle90

Cześć wszystkim!
Nazywam się Eugeniusz.
Jestem nowicjuszem :f_grin:, który rozpoczyna swoją przygodę z pokerem(no limit hold'em). Przeczytałem parę książek oraz obejrzałem kilkanaście filmików i w końcu postanowiłem od października zacząć gra.
Obecny bankroll - 148$. Planuję grac na PokerStars(PS) tudzież Pokermatch(PM). W dni powszednie będę grał SnG 0,10$-0,25$ na PS, a w weekend MMT 0,20$ - 0,40$ na PM. Nickname: Miracle_9002 .

Cel: w ciągu roku zwiększyć bankroll z 148$ do 1000$-1500$ i zacząć rozgrywać turnieje z wpisowym 1$.
Będę raz w miesiącu, a może dwa razy w miesiącu pisać o moich zwycięstwach, no albo porażkach =)
Zwycięstw trochę już mam, ponieważ z darmowych 10$ zrobiłem już 48$ na PM.

P.S. Przepraszam za błędy ale jestem obcokrajowcem, który mieszka w Polsce na stałe od kilku lat.
Pozdrawiam wszystkich i życzę fantastycznego dnia oraz udanej sesji pokerowej!

Reply
15 replies
niemambopoco

Z takim bankrollem to raczej cel powinien brzmiec "Liczyc na cud by nie storbic"

Reply
venatici

Prawie 600 BI na SNG i 370 do MTT to źle? :O
Pewnie sam nie masz bo po co i hejtujesz.

Reply
niemambopoco

Napisane przez venatici
Prawie 600 BI na SNG i 370 do MTT to źle? :O
Pewnie sam nie masz bo po co i hejtujesz.

Haha, myslalem, ze gra cash, moj blad.

Reply
alekzg

Bardzo konserwatywne podejście do tematu. Szanuje, że nie pchasz się na większe stawki tylko twardo i powoli grasz. Jeżeli tak będziesz się trzymać i powoli zwiększać stawki wszystko powinno pójść po Twojej myśli. Ja jeszcze ew. pomyślałbym aby dorzucić do sesji np. 1 turniej po 0,5$ na 180os. (o ile takie jeszcze są), pozwoli to oswoić się z większym limitem, a ew. wygrana zwiększy bardzo mocno bankroll.

Reply
Miracle90

Dziękuję za słuszną radę._drink: Jakoś nie pomyślałem o tym, może jednak dorzucę ten turniej na 180os. Tak, są jeszcze takie =)

Reply