Skip to forum
PokerStrategy.com S...

Meldingen
Alles wissen

PokerStrategy.com SideKick - Download & Setup-handleiding

155 Berichten
61 Gebruikers
0 Reactions
37.7 K Bekeken

Oorspronkelijk gepost door jova23
Hoe doe ik dat?

Als je naar de download gaat, klik je er met de rechtermuisknop op. Dan zou de optie 'uitvoeren als administrator' erbij moeten staan. :)

Beantwoorden
Citeren
jova23

nope, staat er niet bij

als ik die download open geeft windows aan: 'kan de uitgever niet bevestigen.weet u zeker dat u deze software wilt openen?' Als ik dan 'uitvoeren' doe gebeurt er niks. heeft dat er mss iets mee te maken dat dat bestand niet herkend wordt...

Beantwoorden
Citeren
jova23

probleem ligt blijkbaar nog steeds bij het framework 4. krijg dat niet geinstalleerd.

Die link die ik daarstraks gebruikte heeft dan blijkbaar toch niet gedaan wat moest

Beantwoorden
Citeren
Nagger82

Hallo, Ik speel op Titan Poker en heb de Ipoker setting in HEM 1 gedaan maar krijg geen respons op die Sidekick. Ik heb wel de Blast Off !

Mijn hem hh folder is wel niet default maar op een aparte share, kan het hier mee te maken hebben ?

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren
martijni

Oorspronkelijk gepost door Nagger82
Hallo, Ik speel op Titan Poker en heb de Ipoker setting in HEM 1 gedaan maar krijg geen respons op die Sidekick. Ik heb wel de Blast Off !

Mijn hem hh folder is wel niet default maar op een aparte share, kan het hier mee te maken hebben ?

Grts Nagger

Same here

Beantwoorden
Citeren
jappie166

Als ik het sidekick programma opstart wordt er slechts een hand verwerkt en daarna worden er geen handen meer verwerkt. Best wel vervelend wan ik heb al meerdere kick gehaald en om bij iedere hand het programma opnieuw op te starten bij multi-table is best lastig. Ik heb blast off,pokerstarter en twins al gehaald.

Ik kreeg de blastoff kick pas na een update. Pokerstarter deed het eerst niet tot ik HM2 demo had geinstaleerd en de instalatiehandleiding op deze thread had gevolgd.
Nu pas 30 handen verwerkt terwijl ik er al ong. 3K heb gespeeld sinds het programma op mijn pc staat en draait.

Ik speel op titan poker [tracked]
Ik had eerst HM1, maar gedeinstaleerd

Beantwoorden
Citeren
sweetluckies

Ik kan sinds gisteren mijn sidekick software niet meer starten, vervolgens het programma verwijderd maar kan het niet meer opnieuw installeren via firefox
Ik gebruik windows vista op mijn netbook pc en daarvoor werkte alles prima zowel op mijn niet getrackde account (pokerstars) als mijn getracked account poker 770

Wie kan mij helpen om de software weer aan de gang te krijgen,

Ik krijg nu de volgende foutmelding :

Kan toepassing niet meer starten, neem kontakt op met u leverancier

INFO PLATFORMVERSIE
Windows : 6.0.6002.131072 (Win32NT)
Common Language Runtime : 4.0.30319.239
System.Deployment.dll : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
clr.dll : 4.0.30319.239 (RTMGDR.030319-2300)
dfdll.dll : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
dfshim.dll : 4.0.31106.0 (Main.031106-0000)

BRONNEN
Implementatie-url : http://resources.pokerstrategy.com/ApplicationServices/Apps/42/Prod/Install/PokerStrategy.com%20SideKick.application
Server : PWS/1.7.3.7

IDENTITEITEN
Implementatie-identiteit : PokerStrategy.com SideKick.app, Version=1.0.41104.3, Culture=neutral, PublicKeyToken=fa68ae403643585b, processorArchitecture=x86

TOEPASSINGSSAMENVATTING
* Installeerbare toepassing.
* Parameter voor vertrouwens-url is ingesteld.
FOUTSAMENVATTING
Hieronder ziet u een overzicht van de fouten. Verderop in het logboek vindt u nadere details over deze fouten.
* Activering van http://resources.pokerstrategy.com/ApplicationServices/Apps/42/Prod/Install/PokerStrategy.com%20SideKick.application heeft tot een uitzondering geleid. De volgende berichten voor mislukte acties zijn aangetroffen:
+ De waarde valt niet binnen het verwachte bereik.

SAMENVATTING MISLUKTE TRANSACTIES ONDERDELENARCHIEF
Er zijn geen transactiefouten aangetroffen.

WAARSCHUWINGEN
Er werden geen waarschuwingen weergegeven bij deze bewerking.

VOORTGANGSSTATUS BEWERKING
* [6-11-2011 13:12:16] : De activering van http://resources.pokerstrategy.com/ApplicationServices/Apps/42/Prod/Install/PokerStrategy.com%20SideKick.application is gestart.
* [6-11-2011 13:12:18] : Verwerking van het implementatiemanifest is voltooid.

FOUTDETAILS
De volgende fouten zijn aangetroffen bij deze bewerking.
* [6-11-2011 13:13:30] System.ArgumentException
- De waarde valt niet binnen het verwachte bereik.
- Bron: System.Deployment
- Stack-tracering:
bij System.Deployment.Application.NativeMethods.CorLaunchApplication(UInt32 hostType, String applicationFullName, Int32 manifestPathsCount, String[] manifestPaths, Int32 activationDataCount, String[] activationData, PROCESS_INFORMATION processInformation)
bij System.Deployment.Application.ComponentStore.ActivateApplication(DefinitionAppId appId, String activationParameter, Boolean useActivationParameter)
bij System.Deployment.Application.SubscriptionStore.ActivateApplication(DefinitionAppId appId, String activationParameter, Boolean useActivationParameter)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.Activate(DefinitionAppId appId, AssemblyManifest appManifest, String activationParameter, Boolean useActivationParameter)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)

TRANSACTIEDETAILS ONDERDELENARCHIEF
* Transactie bij [6-11-2011 13:13:21]
+ System.Deployment.Internal.Isolation.StoreOperationSetDeploymentMetadata
- Status: Set
- HRESULT: 0x0
+ System.Deployment.Internal.Isolation.StoreTransactionOperationType (27)
- HRESULT: 0x0

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas

Ik kan ook niks met die sidekick _evil:

Net als anderen moest ik ook framework 4 installeren, wat uiteindelijk lukte.
Vervolgens kom ik ook op het openingsscherm en kan mijn naam en wachtwoord invullen. Blast-off had ik ook

Maar op het moment dat ik vervolgens een pokerroom wil openen, BEVRIEST mijn computer en kan ik echt niks meer :rage:

Het enige mogelijke is aan/uit knop lang indrukken en later weer aanzetten.
Installatie is weg dan, ben ik maar blij om ook :f_eek:

Ik heb de sidekick van de computer verwijderd :f_confused:

Beantwoorden
Citeren
AdJag

Installatie gelukt zonder problemen. Start kick ontvangen.

Ik snap nog niet 100% wat jullie bedoeling is met dit systeem. Ik zoek nog wel ergens het forum af om de mogelijkheden van dit systeem te onderzoeken.

Beantwoorden
Citeren
sweetluckies

Kan iemand mij nou nog een keer een advies geven hoe ik die sidekick software weer op mijn computer aan de gang kan krijgen, ik heb het oude programma verwijderd, daarna weer opnieuw geinstalleerd, de laatste keer werkte dit maar nu ook niet meer.

In mijn vorige post staat wat ik voor foutmelding krijg.

Iemand ideeen van Pokerstrategy staff hoe ik het zaakje weer werkend kan krijgen ???

Ik hoor maar niks van niemand, weet niemand dan waar het aan kan liggen ?

Beantwoorden
Citeren
Quipe

Ik heb het programma geïnstalleerd en tot voor kort werkte het prima.
Nu ik meer dan 1000 handen heb gespeeld, het programma stelt dat zelf vast, (verwerkte handen 1029) zou ik de "poker beginner kick" moeten krijgen....helaas dat gebeurd dus niet.
Kan het ermee te maken hebben dat ik op 2 verschillende computers speel (niet tegelijk)?

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen,

Groeten Quipe

Beantwoorden
Citeren
Quipe

Nadat ik me heb aangemeld voor de pocket Kings partypokerkick was ook mijn
Poker Starter ineens toegekend; de boel werkt dus weer!!

Beantwoorden
Citeren

Dank u voor dit artikel. Dat is alles wat ik kan zeggen. Je zeker hebben deze site gemaakt tot iets bijzonders. Je duidelijk weet wat je doet, heb je bedekt zo veel bases.Thanks! :D :D :D

Beantwoorden
Citeren

Installatie gelukt zonder problemen. Start kick ontvangen.

Ik snap nog niet 100% wat jullie bedoeling is met dit systeem. Ik zoek nog wel ergens het forum af om de mogelijkheden van dit systeem te onderzoeken.

De SideKick is een tool om het pokeren net iets leuker te maken. De applicatie houdt je gespeelde handen bij en geeft je beloningen, genaamd Kicks, voor bepaalde handen. Daarnaast organiseren we een heleboel leuke promoties voor de SideKick. Hier kun je daar nog wat meer over lezen. :)

Kan iemand mij nou nog een keer een advies geven hoe ik die sidekick software weer op mijn computer aan de gang kan krijgen, ik heb het oude programma verwijderd, daarna weer opnieuw geinstalleerd, de laatste keer werkte dit maar nu ook niet meer.

In mijn vorige post staat wat ik voor foutmelding krijg.

Iemand ideeen van Pokerstrategy staff hoe ik het zaakje weer werkend kan krijgen ???

Sorry voor de late reactie. Eerste keer dat ik deze error zie. Ik ga bij onze IT navragen of zij een oplossing weten.

Nadat ik me heb aangemeld voor de pocket Kings partypokerkick was ook mijn
Poker Starter ineens toegekend; de boel werkt dus weer!!

Goed om te horen dat het weer werkt! Veel plezier met het verzamelen van Kicks!

Beantwoorden
Citeren
AdJag

Blijkt toch niet te werken. Er staat dat er reeds 0 handen verwerkt zijn ondanks dat ik reeds enkele uren gespeeld heb op party ... Heb enkel de installatiekick ontvangen en verder nog niets

Beantwoorden
Citeren
Quipe

tot en met quads zijn mij kicks toegekend, hogere heb ik nog niet gescoord.
de kicks voor het aantal gespeelde handen krijg ik echter niet, de 1000 handen ruim gepasseerd, zoals dat ook geregistreerd wordt door sidekick maar de kick wordt niet toegekend......

graag een reactie!

mvg Quipe

Beantwoorden
Citeren

Sweetluckies, kun je het onderstaande eens proberen?

The reason that a ClickOnce application couldn't be launched properly is
usually that there was corrupting in the ClickOnce directory of the current
user profile.

Uninstall the ClickOnce from Add/Remove Program first and then delete the
ClickOnce directory of the current user.

If you're using Windows Vista , have a try to delete the following folder
of the current user:
C:\Users\username\AppData\Local\Apps

If you're using Windows XP, have a try to delete the following folder:
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Apps

Then install the ClickOnce application again and launch it to see if the
problem can be solved.

Blijkt toch niet te werken. Er staat dat er reeds 0 handen verwerkt zijn ondanks dat ik reeds enkele uren gespeeld heb op party ... Heb enkel de installatiekick ontvangen en verder nog niets

tot en met quads zijn mij kicks toegekend, hogere heb ik nog niet gescoord.
de kicks voor het aantal gespeelde handen krijg ik echter niet, de 1000 handen ruim gepasseerd, zoals dat ook geregistreerd wordt door sidekick maar de kick wordt niet toegekend......

graag een reactie!

mvg Quipe

AdJag en Quipe, zouden jullie de logfile van de SideKick kunnen doorsturen? Dan ga ik die doorgeven aan onze IT, zodat zij er naar kunnen kijken.

Die vind je op je computer. Voor XP kun je het onderstaande in 'Windows verkenner' plakken:

C:\Documents and Settings\<>\Local Settings\PokerStrategy.com\PokerStrategy.com SideKick

En voor Windows 7:
%LocalAppData%\PokerStrategy.com\PokerStrategy.com SideKick\Logs

Zou je die folder kunnen zippen en even naar dutch@pokerstrategy.com kunnen doorsturen?

Beantwoorden
Citeren
AdJag

De gezipte log file is doorgestuurd naar het vermelde e-mail adres. Ik hoop dat het toekomt, want het was reeds 2.8Mbyte groot

Beantwoorden
Citeren

Thanks, hij is net binnengekomen. :)

Beantwoorden
Citeren
AdJag

Nog steeds 0 verwerkte handen ... enig nieuws vanwege IT ?

Beantwoorden
Citeren