Skip to forum
PokerStrategy.com S...

Meldingen
Alles wissen

PokerStrategy.com SideKick - Download & Setup-handleiding

155 Berichten
61 Gebruikers
0 Reactions
37.7 K Bekeken
sweetluckies

Beste Nordin,

Bedankt voor de uitleg en ik ben dus naar mijn directory in windows vista home edition gegaan, dus naar C:users/username/appdata/local /apps

Ik vind hier het volgende bestandje in de directory "apps" dat bestandje heet 2.0 en die is gewijzigd op 20-10-2011.

Als ik die 2.0 bestandje aanklik krijg ik nog 2 bestandjes te zien namelijk :

78GG36.VVP (14,9 mb)

Data (o mb)

Dat is dus alles wat ik kan vinden, moet ik die bestandjes dus verwijderen in die subdirectory apps dus ??

Ik ben geen computerexpert dus ik durf ze niet zomaar zonder bevesting van jou te verwijderen want voor het zelfde geld loop mijn windows vista of mijn holdem manager software in de soep daardoor.

En zijn die bestandje dus op 20-10-2011 door die sideclick applicatie dan aangemaakt ofzo ???

Ik hoor het graag van je wat nu verder en nogmaals bedankt voor je hulp en info ik zou er anders echt niet meer uit komen en ik wil weer graag aan de slag met die sidekick sofware.

Groetjes sweetluckies

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door AdJag
Nog steeds 0 verwerkte handen ... enig nieuws vanwege IT ?

Hey AdJag, er is net weer een nieuwe versie uit van de SideKick, waarin weer een groot bugfixes zijn verwerkt. Heb je die al geïnstalleerd? (gewoon de SideKick afsluiten en opnieuw opstarten)

Dat is dus alles wat ik kan vinden, moet ik die bestandjes dus verwijderen in die subdirectory apps dus ??

Voor zover ik weet wel. Maar ik ga het voor de zekerheid nog even navragen bij onze IT. Als ik een antwoord heb, post ik het hier even.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Nordin

Voor zover ik weet wel. Maar ik ga het voor de zekerheid nog even navragen bij onze IT. Als ik een antwoord heb, post ik het hier even.

Onze IT raadt aan om even een backupje te maken van het 78GG36.VVP bestand. (gewoon kopieren en iets andere naam geven). Daarna kun je het verwijderen. :)

Beantwoorden
Citeren
sweetluckies

Beste Nordin,

Bedankt voor je topadvies !!!! die ik heb opgevolgd en alles werkt nu weer met die sidekick software. Wat raar eigenlijk he dat zo een klein bestandje zo veel roet in het eten kan gooien en dat je daardoor je hele software niet meer kunt installeren.
Ik ben hartstikke blij met je hulp en gelukkig werkt alles nu weer.

Nogmaals toppie advies, groetjes sweetluckies

Beantwoorden
Citeren
Pokerflip66

Gisteren geinstalleerd, de eerste 56 handen worden gelezen, daarna geen nieuwe handen meer ingelezen.

Wat te doen. Opnieuw installeren, maar dan ben ik mijn kicks kwijt?

Beantwoorden
Citeren

Ik kan het programma niet downloaden want ik moet eerst .NET versie op mn laptop zetten.. Ik ben hier niet heel erg in thuis eerlijk gezegd. Kan iemand mij vertellen welke versie ik moet hebben of mij een link sturen?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door sweetluckies
Beste Nordin,

Bedankt voor je topadvies !!!! die ik heb opgevolgd en alles werkt nu weer met die sidekick software. Wat raar eigenlijk he dat zo een klein bestandje zo veel roet in het eten kan gooien en dat je daardoor je hele software niet meer kunt installeren.
Ik ben hartstikke blij met je hulp en gelukkig werkt alles nu weer.

Nogmaals toppie advies, groetjes sweetluckies

Graag gedaan. Ben blij dat het gelukt is!

Gisteren geinstalleerd, de eerste 56 handen worden gelezen, daarna geen nieuwe handen meer ingelezen.

Wat te doen. Opnieuw installeren, maar dan ben ik mijn kicks kwijt?

Hey Pokerflip66, zou je de logfile van de SideKick kunnen doorsturen? Dan ga ik die doorgeven aan onze IT, zodat zij er naar kunnen kijken.

De logfile vind je op je computer. Voor XP kun je het onderstaande in 'Windows verkenner' plakken:

C:\Documents and Settings\<>\Local Settings\PokerStrategy.com\PokerStrategy.com SideKick

En voor Windows 7:
%LocalAppData%\PokerStrategy.com\PokerStrategy.com SideKick\Logs

Zou je die folder kunnen zippen en even naar dutch@pokerstrategy.com kunnen doorsturen?

Ik kan het programma niet downloaden want ik moet eerst .NET versie op mn laptop zetten.. Ik ben hier niet heel erg in thuis eerlijk gezegd. Kan iemand mij vertellen welke versie ik moet hebben of mij een link sturen?

thanks

Als ik het goed gaat het om versie 4.0. Maar die zou automatisch geinstalleerd moeten worden, als je de SideKick installeerd. Krijg je daar een melding van? Of krijg je een error?

Beantwoorden
Citeren

Ik krijg een error..

Beantwoorden
Citeren
Pokerflip66

Logs zijn verzonden

Beantwoorden
Citeren
AdJag

Ik heb gemerkt dat het programmaatje reeds 2 keer upgedate is, maar nog steeds 0 verwerkte handen.

Beantwoorden
Citeren

Ik heb inmiddels de .NET 4 framework geinstalleerd, maar dit schijnt niet de goede te zijn. Welke moet ik wel hebben?

Beantwoorden
Citeren

het is inmiddels allemaal goed gekomen gelukkig:D Ik heb alleen wel een straight flush behaald, maar dit is niet verwerkt in het programma. Bij wie moet ik hiervoor zijn?

:)

Beantwoorden
Citeren
Pokerflip66

Al iets gevonden in mijn logfiles?

Beantwoorden
Citeren
AdJag

Nog steeds 0 handen verwerkt.

Ik heb een kleine aanpassing bij Party Poker gedaan en hoop nu dat het werkt.
Bij PokerStars werk ik met de .be versie ( rechtstreeks met de .be versie begonnen ) en daar staat de taal in het nederlands. Ik heb wel de logs in het engels bewaard zoals gevraagd. Is dit mogelijks het probleem ?

Beantwoorden
Citeren
AdJag

Aanpassingen zijn effectief. De eerste kicks zijn binnen bij party

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Nice dat de Kicks bij Party nu werken.

Voor PokerStars.be werkt de software momenteel nog niet. Dit zal in de toekomst wel ingebouwd gaan worden.

Eerlijkheidshalve teken ik daarbij wel aan dat ik dat dit jaar niet verwacht, omdat er in verband met de winter promoties sowieso eerst nieuwe rooms (Everest Poker) / Kicks ingevoegd zullen worden.

Beantwoorden
Citeren

Gisteren de software geïnstalleerd en er zijn twee dingen waar ik tegenaan loop:

• Tijdens het opstarten krijg je een welkom-scherm. Onderaan dit venster staat de optie "Toon dit venster niet meer." Ik kan dit vakje niet selecteren. Als ik er op klik dan zie je heel even een vinkje maar deze verdwijnt meteen weer.
  • Als ik de software afsluit en weer op probeer te starten dan krijg ik wel het scherm "Toepassing starten", maar het programma start niet verder op. Het is me opgevallen dat het proces PSC.Tray.exe op de achtergrond blijft draaien ook al wordt het programma afgesloten. Dit proces neemt tot wel 200MB aan geheugen in beslag (zelfs als het programma inactief is.) Als ik het proces handmatig beëindig kan ik het programma vervolgens weer normaal opstarten.

Dit is onder Windows 7 prof. 64 bits.

Beantwoorden
Citeren
Pokerflip66

He Nordin,

Had je mijn logs nog gekregen of doorgestuurd.
Zit te wachten op een oplossing :f_zZz:

Beantwoorden
Citeren
Pokerflip66

Er werd net automatisch een update van SideKick geinstalleerd.
Ga eens testen of eht nu wel weer werkt

Beantwoorden
Citeren
Pokerflip66

Helaas, de teller blijft op 56 handen staan :(

Beantwoorden
Citeren